Subaru Impreza WRX STI s automatem dorazilo do Austrálie, den D se blíží i u nás

13 komentářů

Antiautomat
7. července • 14:40

Automat do imprezy -> alebo ako spravit zo zabavneho auta pre fajsmekrov jedno trapne blbe vozitko pre este trapnejsieho nagelovaneho retarda s vymlatenym globusom. No je mi uplne zle :-O

Radek.
7. července • 23:14

Ty i autor jste ve svém škodivkami zaprděném hej-východoevropanství ráčili přehlédnout, že v prachatých částech světa jako jsou právě Japonsko, Austrálie a USA/Kanada už spoustu let většina řidičů nic jiného než automat ani řídit neumí - a nepotřebuje! Manuály se tam v podstatě neprodávají a základem "tuningu" spousty starých klasik je právě zástavba automatu.
Upřímně řečeno, po pár letech celkem svižného ježdění s automatem už mám ze všech těch pindů o kontrole nad převodama, optimálních otáčkách a meziplynech jenom prdel - protože než zoufalý kvedlač s logikou armádní V3S stihne našlapat své dehtové turbo, bývá i papírově slabší automat daleko před ním - a jeho řidič se aspoň může plně soustředit na cestu a okolní provoz (a nebo z pravé ruky lízat zmrzlinu - každému co jeho jest)...

kanadan
9. července • 19:40

placas nesmysli
nebo zijes nekde jinde nez v tech prachatejch castech sveta

Radek.
7. července • 23:25

PS: Soukromou trať nevlastním - a kdo teď hodlá srdceryvně nesouhlasit, ať si nejdřív napočítá do deseti a na výše uvedené o požitcích z manuálu si vzpomene - třeba při každodenním popojíždění za jednou blbou Avií/kloboukem a desítkou Be-e-e-sipem "zklidněných" ovcí. Klidně i za volantem poctivého klasického WRC...

M
9. července • 11:28

Jednoznacne automat, jazdim na automate vyse 11rokov a dalsie auto len automat, je to super. Aj ked v STI by som automat urcite bral ako je napr. v mitsubishi evo- 6stupnovy dvojspojkovy, a nie 5stupnov klasika,doba uz je dalej.

ObiWanKenobi
7. července • 9:09

lebo vsetkym automat chybal :-)) Myslim, ze im to v nicom nepomoze, automat len spravi drahe auto este drahsim

Radek.
7. července • 23:33

...ale díky němu si tohle vysněné sportovní náčiní bude moct pořídit i pěkných pár tisíc japonců, australanů i usáků, kteří cosi jako H-šaltrpáku v životě ani v autoškole nezažili. Pár českých rádoby-moralistů co našetří leda na zflikované bazarovky totiž Subaru nevytrhne...

Petra Filková
7. července • 8:03

hloupě se bránit možnosti výběru se mi nelíbí. Jsem proto, aby byly v nabídkách různé typy řazení, aby si zákazník mohl vybrat, nicméně trvat na něčem jen tak z principu a navíc u lidí, kteří většinou najsou ani potenciálními zákazníky mi připadá hloupé. Navíc ono Ferrari - výběr byl a stejně více než polovina zákazníků si koupila automatizované řazení, to platí i u Lamborghini, takže sami ukázali co preferují.Navíc autombilka potřebuje prodat a to platí i pro modely typu STI. Pokud ho udělá takový, že jim osloví nejen závodníky a ryzí fandy sportovní jízdy, ale i v podstatě běžné lidi a prodá o pár kusů navíc, pak je to správná cesta.K čemu by bylo mít např. jen manuál, kdyby nebyla výroba rentabilní a model by skončil. Pak by byla situace lepší?Takže uvítejme možnost výběru. Někdo si STI koupí, aby s ním jezdil jen do práce a na nákupy a měl pocit, že má STI.

Birkov
7. července • 9:11

Souhlasím s Petrou.Tady každý pořád nadává jaké by to bylo hrozné dát diesle do Ferrari a jinych sport aut, na druhou stranu, ne každého baví krátký dojezd. A ne každý milionář taková auta má na dráhu..
Ať si každý vybere co chce ostatně je to jen o nabídce a poptávce a jen z ne movitych fanoušku automobilka nežije.

Brouk
7. července • 9:28

Tady jste prestrelil. Chapu, ze priklad ma byt vyrazny a trochu absurdni, aby se lepe pochopil, ale ferrari s dieselem je fakt ulet. Ferrari nepotrebuje a nechce prodavat masove, potrebuje zustat exkluzivni znackou a to po nem chteji i jeho zakaznici. O dlouhem dojezdu sni predevsim zakaznici koncernu VW.

Milan
7. července • 9:51

nejsem velký kamarád nafty, ale všichni musí vzít na vědomí, že se doba ubírá směrem vpřed a konzervativní fandové (kupující nejčastěji ústy, případně v segmentu ojetin) automobilku prostě neuživí. Naprosto stejnou diskuzi pamatuji před lety u automobilky Porsche .... Velká hnusná krabice - konec světa, Porsche umře - navíc automatické převodovky .. hrůza. Navíc se začalo mluvit o naftě pod kapotou ... fuj. Realita je ovšem taková, že ta hnusná proklínaná krabice Cayenne automobilku zachránila - a mimo jiné jí umožnila pokračovat ve famózní řadě 911..

Brouk
7. července • 9:59

Pane, dokud bude nafta, bude i benzin, tzn. nikoli nafta vs. benzin, ale ropa vs. elektro, prip. neco jineho. Doplnenim nafty do nabidky se stava znacka masovejsi a tuctovejsi a po tom nektere automobilky (mezi nimi ferrari) netouzi. Tak jak existujou masove znacky, tak musi zakonite existovat i exkluzivni. Jsou, byli a budou lide, kteri nechteji masovku a to plati nejen o automobilech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petra Filková
7. července • 10:10

Proč myslíte, že "ferrario nechce" či "nepotřebuje" či "netouží"? protože to říká? to je přece běžná praxe, že se něco povídá a za zády se něco jiného dělá, aby bylo větší překvapení.Ferrari je luxusní a exkluzivní, ale i tato značka musí prodávat a musí mít co nabízet. To není značka typu Zonda, která si vystačí s pár kusy ročně i prodeje Ferrari jdou do tisíců ročně. A i tato značka má konkurenci, která jim ubírá zákazníky a tak musí i tyto značky reagovat. Samozřejmě nemusí reagovat na to, co přinese BMW nebo Škoda, ale i v tomto segmentu se hlídá konkurence, byť ta je do značné míry jedna v podobě italského Lamborghini.I Ferrari přijde zanedloho na trh s hybridem. Bude těžký, efekt bude blízký nule, ale bude jednak muset aby splnilo nařízení EU a také, aby to prostě mělo. Nevím zda přijde nafta, já osobně mám za to, že asi ne, případně ne v blízké době, ale co není může být. U Ferrari ale je jedna výhoda, v rámci koncernu nemají kvalitní velké naftové motory. To u konkurenčního Lamborghini je to jednodušší, v rámci koncernu mají výborné V8 i V12 naftové motory. A takový V12 TDI bych si již uměla představit ve sportovním voze.

Doporučujeme

Články odjinud