Subaru Impreza WRX STI pro rok 2011: návrat velkého křídla

Subaru zveřejnilo první, poněkud cudný snímek vrcholného provedení řady Impreza, které se v úpravě pro modelový rok 2011 oficiálně představí na autosalonu v New Yorku.

Informací máme zatím málo, fotografie ale naznačuje, že nové provedení opět získá rozměrné přítlačné řídlo na své zádi, ještě důležitější skutečností však je, že Impreza WRX STI bude zřejmě nově nabízena i se čtyřdveřovou karoserií. To zatím ale není jisté, s jediným dostupným snímkem si proto poněkud pohráli grafici rakouského časopisu The Motor Report a začali s fotomontážemi (jednu z nich naleznete níže). Podle nich je pravděpodobné, že silueta skrytá pod plátnem skutečně patří čtyřdveřové karoserii.

Jasno však bude teprve v New Yorku. Tam se STI představí po boku krotší Imprezy WRX, kterou jsme vám již podrobně představili na tomto místě.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX STI pro rok 2011, vypadá to na sedan s velkým křídlem...
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků