Subaru Impreza WRX STI pro rok 2011: návrat velkého křídla

Subaru zveřejnilo první, poněkud cudný snímek vrcholného provedení řady Impreza, které se v úpravě pro modelový rok 2011 oficiálně představí na autosalonu v New Yorku.

Informací máme zatím málo, fotografie ale naznačuje, že nové provedení opět získá rozměrné přítlačné řídlo na své zádi, ještě důležitější skutečností však je, že Impreza WRX STI bude zřejmě nově nabízena i se čtyřdveřovou karoserií. To zatím ale není jisté, s jediným dostupným snímkem si proto poněkud pohráli grafici rakouského časopisu The Motor Report a začali s fotomontážemi (jednu z nich naleznete níže). Podle nich je pravděpodobné, že silueta skrytá pod plátnem skutečně patří čtyřdveřové karoserii.

Jasno však bude teprve v New Yorku. Tam se STI představí po boku krotší Imprezy WRX, kterou jsme vám již podrobně představili na tomto místě.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX STI pro rok 2011, vypadá to na sedan s velkým křídlem...
Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru XV 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 73 978 km
Cena: 320 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek