Subaru Impreza WRX Club Spec 10: specialitka pro Austrálii

Pouze u protinožců se mohou těšit milovníci vozů Subaru na novou omezenou sérii Club Spec 10, jež se začne v Austrálii prodávat příští měsíc.

Konstruktéři na čtyřdveřovou karoserii instalovali „lízátko“ pod přední nárazník a osadili do ní přední nápravu z verze Impreza WRX STI, což by mělo posloužit lepší stabilitě a ovladatelnosti. Nová jsou sedmnáctipalcová litá kola Enkei s matově stříbřitým povrchem, interiér se vyznačuje koženými sedadly, navigací a střešním oknem.

Australská dealerství dostanou celkem 250 vozů v této specifikaci, a sice v černém, bílém a modrém laku. Cena činí v přepočtu 34 340 Euro.

Tip: Přečtěte si více o nvovovaném Subaru Impreza WRX pro modelový rok 2011 a naše představení faceliftované Imprezy WRX STI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza WRX Club Spec 10

 

Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 165 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků