Subaru Impreza WRC: krásný speciál

Nová generace Imprezy byla veřejností pro svůj design přijata vcelku rozporuplně. Přeci jenom nový styl je velmi vzdálený od toho, na co byli zákazníci zvyklí. Každopádně již ostré provedení WRX a STi naznačilo, že pokud se Impreza obleče do závodního kabátu, může vypadat opravdu dobře.

Automobilka nyní představila první snímky finální verze závodního speciálu pro třídu WRC. Nutno zde říci, že nová Impreza WRC vypadá opravdu parádně a pokud by FIA zavedla soutěž o nejkrásnější speciál, byla by jistě kandidátem na vítězství.

Nasazení nového vozu je plánováno na příští týden, na Rallye Akropolis v Řecku. I když nejsou všechny specifikace známy, dá se mnohé z regulí vyčíst.

O pohon vozu se bude starat dvoulitrový přeplňovaný boxer s restriktorem sání. Ten by měl poskytovat výkon okolo tří set koní. Točivý moment pak bude přenášet na všechna čtyři kola sekvenční závodní převodovka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Impreza WRC
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků