Subaru Impreza WRC: krásný speciál

Nová generace Imprezy byla veřejností pro svůj design přijata vcelku rozporuplně. Přeci jenom nový styl je velmi vzdálený od toho, na co byli zákazníci zvyklí. Každopádně již ostré provedení WRX a STi naznačilo, že pokud se Impreza obleče do závodního kabátu, může vypadat opravdu dobře.

Automobilka nyní představila první snímky finální verze závodního speciálu pro třídu WRC. Nutno zde říci, že nová Impreza WRC vypadá opravdu parádně a pokud by FIA zavedla soutěž o nejkrásnější speciál, byla by jistě kandidátem na vítězství.

Nasazení nového vozu je plánováno na příští týden, na Rallye Akropolis v Řecku. I když nejsou všechny specifikace známy, dá se mnohé z regulí vyčíst.

O pohon vozu se bude starat dvoulitrový přeplňovaný boxer s restriktorem sání. Ten by měl poskytovat výkon okolo tří set koní. Točivý moment pak bude přenášet na všechna čtyři kola sekvenční závodní převodovka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Impreza WRC
Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 165 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků