Subaru Impreza STI: série S206 představena

Značka Subaru uvedla podrobnosti ke své dlouho očekávané špičkové verzi řady STI. Vrací se k označení s písmenem „S“ na začátku.
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Fotogalerie

Novinka navazuje na nedávné speciální edice S203, S204 a S205, ale také na loňskou sérii Impreza WRX STI R205. Nová Impreza STI S206 přináší řadu zajímavých konstrukčních vylepšení, smutnou zprávou ale je, že vznikne jen 300 vozů, jež navíc budou určeny výhradně domácímu, tedy japonskému publiku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza STI v nové edici S206 vznikne jen ve 300 exemplářů

Takže pojďme na to. STI S206 se vyznačuje instalací tlumičů Bilstein, nově naladěných vinutých pružin a dodatečných výztuží, cílem je další vylepšení jízdních vlastností a zrychlení reakcí na pokyny volantem. Novinka je opatřena také specifickými, devatenáctipalcovými litými ráfky BBS obouvajícími pneumatiky Michaelin Pilot Super Sport.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér dostal sportovní sedadla Recaro s červenými pásy a nový volant. Značka Subaru pro edici S206 zároveň připravila také paket NBR Challenge Package připomínající japonský úspěch na čtyřiadvacetihodinovce Nürburgring. Těchto paketů ale vznikne ještě méně než samotných vozů S206: má jich být jen 100.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 145 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru XV 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 73 978 km
Cena: 320 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek