Subaru Impreza STI Carbon a Hybrid Tourer

13 komentářů

Johny
1. října • 19:38

Já na tom výkresu ten kardan vidim:D (jak tam sou ty cinsky cmaranice) tak je to pod 4. :D řekl bych že 20kW je na zadní nápravu málo, spíš tam bude elektromotor se spojkou, kterej v případě potřeby bude buď zvyšovat Nm zadní nápravy nebo jí bude pohánět při popojíždění ale odpojí to klasickej kardan nebo přes volnoběžku...

Johny
1. října • 20:06

Dokonce na tom výkresu je vlevo nahoře AWD (all wheel drive) 4x4 takže pochybuju že to bude mít náhon jen na předek a zadní nápravu bude tlačit elektromotor s menšim výkonem než trabant:D

Nommo
1. října • 14:51

A kolik teda, že tu hmotnost snížili??? B-]
A ten automat, škoda mluvit... Ještě si tam švihnout haldex, pořádnej kuft a je z toho auto konkurující Oktávce RS! :-D

JirkaSnake
1. října • 11:55

podle mě ten hybrid concept zezadu těmi světly nápadně připomíná alfu GT a ze předu tou zapuštěnou maskou nissan GT-R snad se to do finální podoby změní, aby Subaru nekritizovali

cynik
1. října • 8:17

Pokial ta prevodovka bude aspon tak dobra, ako SST u Evo/Ralliart, tak to len a len prospeje...

BHudak
1. října • 11:30

Hehe, prej dobrá :-D koukni se na srovnání. Srovnavali EVO X, EVo X s tim automatem, Novou Imprezu, Starsi Imprezu a EVO IX. Ten co řídil to EVO X s tim automatem vypadal, jako by už o to auto neopřel ani bouchlej disk, protože dojel poslední.

Cynik
2. října • 1:35

Kde to kto porovnaval? Dobra bolo v zmysle porovnania s priamou konkurenciou a to su dvojspojkove prevodovky. Mitsu Rallyart vyzera byt na prvy pohlad fajn, ale s mojou vyskou a nejaponskymi proporciami som sa do neho "vdaka" len vyskovo nastavitelnemu volantu, nevedel rozumne posadit...

Radek Ondrášík
1. října • 8:57

SST je dobra prevodovka, ale do normalniho auta, ne do auta typu Evo ci ralliart, kde totalne zazdi jakoukoli zabavu a sportovni jizdu. Navic toto STI dostane jeste tragictejsi automat.Ale kdo chce kam..

antiradek
3. října • 10:37

Uplne suhlasim. SSTcko degradovalo EVO ako sa len dalo.

tomacx
1. října • 17:20

Subaru i Mtsu vzdali ambice dělat závodní auta a spokojili se s auty pro sportovnější jízdu. Je to trend a řekl bych, že ví co dělají, svět závodních aut jde prostě jinam a oni přestávali konkurovat.

Radek Ondrášík
1. října • 17:36

Ale no tak. Nka jezdi a jezdit dlouho jeste budou a tvori pater napr. rallye zavodu. WRC stejne konci a na okruzich nikdy nebyli. Vrchy jsou vcelku loklani zalezitost. Takze ten prostor se jim prilis nezmensil.Proste dle meho je to o tom, ze zavodni auta je neuzivi a musi prodavat. Je super mit ultimativni EVO, ale to si koupi 5 lidi. Ale Evo pro denni jezdeni s historii EVA a jizdou trochu lepsi Ocravie RS si uz pak koupi 500 lidi.Takze mate z casti pravdu :)

tomacx
2. října • 11:47

jj, pěkně jsi to napsal. je to tak.
já vidím budoucnost sportovních aut v lehké váze. stojí polovic, mají čtvrtinové provozní náklady a je s nimi dvojnásobná sranda. na rally to teda není, ale všude jinde jo.
takže vymezení EvoX a nové STi na sportovně civilní auta vnímám jako správné komerční rozhodnutí.

Thor
1. října • 23:39

Kdo je to Octavie RS :-O

Doporučujeme

Články odjinud