Mame nove Subo Imreza Diesel, po zabehu 10000 Km odskusane na brzde. 121 KW pri 3590 ot a krutak 387 Nm pri 1820 ot. a to je origos motor bez uprav. Chystaju sa mensie upravy, sanie, filter, vacsi medzichladic aj s ostrekom vody s STi a mozno vyfuk + podvozok s WRX aj s pneu.
Objevil jsem toto forum. Mám taky Imprezu diesel, najeto 4000 km. Subjektivně do 2000 ot se nic moc neděje. Pak to uvadne při 3600 ot. Takže je nutné jezdit v tomto spektru otáček. Na druhou stranu, oproti benzínu je jízda pohodová. Je to prostě nafta. Ve vedru jakoby výkon slábne. Takže plánované zvětšení mezichladiče a ostřik vodou je namístě. Subjektivně jsem čekal , že to pojede s větší razancí. Chválím pohon 4x4, ESP, i HILL HOLDER.
Pro všechny blbečky Subaru.Subaru nesnáším.Nesnáším ani tu Imprezu WRX STI.A já jezdím se všema autama.S dieslama i s benziňákama.A ať si každý myslí co chce.Motor diesel boxer je nejhorší dieslový motor na světě.:-D:-D:-DA ten kdo si myslí,že kritikaut je blbej LOGIN,tak ať napřed přemýšlí co píše.Neznamená to,že když mám login kritikaut,tak že budu kritizovat auta.Já píšu jenom své názory na auta co tady jsou!!!!
Ty jsi dobrá pič........!!!
Hele jenom mektáš nějaký fráze. Jezdíš tak leda s benzínem Schade 120 a nafta tak "multikára". Napiš něco konkrétního a objektivního, tyhle přiblblý fráze koho nesnášíš a kdo je podle tebe nejhorší si pindej jinde. Jinak abys věděl, tak mě se Tvůj login líbí, naprosto k tobě sedí :-D:-D:-D:-P:-P:-P
no ty máš asi těžkej život.. pamatuju si na tvé výlevy o to že nesnášíš automat, teď zase subaru.... co bude příště?... a dneska si to zapoměl napsat c CapsLockem :-D
Tome,co ti na mě vadí?Mě se nelíbí spousta aut.Z BMW se mi nelíbí řada 1,3,5,6,7 a nelíbí se mi X3,X5 a i X6.:-D To není terenní auto.To je utrpení a je to BMW!!!!!To je horor!!Nikdy ho nebrat do terénu.Kdybych jste jeli s nějakých Xkem a zastavil by vedle vás Range Rover tak bych jste vzdechli z toho,že máte BMW Xkové řady.Potom se mi nelíbí Suzuki Swift,Audi A2 (to je hrozné auto,ten jeho zadek,nic nevidíte!!!),potom všechny SUBARU,SSANGYONG,OPEL,RENAULT,Toyotu Prius,Honda Insight no prostě všechny hybridy a elektromobily.Peugeot 1007,206 a 206+,Fiat Panda.Já jsem příznivcem pro žíznivé benzi%ňáky a žíznivé nafťáky.Takový jsem!!Mě záleží na tom kdo to auto vyrábí,jak vypadá zvenku,zevnitř,jaké má paramtery motor apod.!!!Takový já jsem!!!Kdybych měl padnout,tak padnu elegantně a v konfortu.Takže bych si vzal Jaguar XJ6 TDI se dvěma turby!!!!!!!
Jaguar vyrábějí Indové, né??? No nic nebudu rýpat a chovat se jako někteří jedinci. Opravdu jsem do této diskuse přišel v domnění, že se zde něco dozvím o Chipu pro Boxer Diesel. Ale jinak mám Outback Boxer diesel a WRX STi a táta má XV Boxer Diesel. Říká se že první motory do 2010 nebyli úplně OK, ale všechny další jsou ve všech testech a to i v těch dlouhodobých chválené a já to mohu jen potvrdit. Jízdní vlastnosti těchto vozů, jsem testoval jak na okruhu, tak v pískovně viz toto video http://vimeo.com/107842750... a mezi automobily za podobné ceny si myslím že nemají konkurenci a hlavně mají koule. A na závěr pro KRITIKAUT otázka: Co říkáš na čtyři kroužky pro teploušky? Proto že přesně na to tě tipuju.
Nikdy ho nebrat do terénu.Kdybych jste jeli s nějakých Xkem a zastavil by vedle vás Range Rover tak bych jste vzdechli z toho,že máte BMW Xkové řady.Kokos chlapec ty si tomu dal. Vyzeras tak na 16 rocneho co si honi brko pri fotke Avril Lavigne. Co sa tyka Range Roveru, je to inak dost mozne ze by zastal pri X-ku, hlavne kvoli tomu za sa mu bud vysypala elektronika alebo by stal na 20 palcovych diskoch. Uz som par RR videl stat na 20tkach na mokrej luke na rovine a vsetky styri kolesa sa poslusne tocili len karoseria sa nepohla :-D
Vždycky se najde nějakej debil co chce plavat proti proudu a evidentně ho to baví. Popírá všechno co napsali novináři a evidentně o autech toho moc neví. Tak mu to nechte ať se třeba vztekne...;-)
Čéče, ty tenhle web považuješ za svatostánek motoristických novinářů a zdejší autory za odborníky? Hahaha vzpamatuj se, apríl je až za tři týdny. Poslední skutečně hodnotný článek na úrovni se tu objevil naposledy před 4 roky, když x12345678 napsal svůj zatím poslední test. Od té doby je to pomocná škola.
Re: Binatone Vopička Vůbec nepadla řeč o tomhle webu natož o tom že by to byl nejaký svatostánek. Ale celkově kde píší o impreze boxer diesel tak ji chvalí. Tak jsem reagoval na to že že pan "kritikaut " popisuje naftu od subaru jako nejhorší a všude jinde se dočítam jak je ten motor super.
JAGUAR? Podle posledního odtavce bych doporučoval spiše sanitku. První pomoc poskytnuta včas je velmi duležitá.
tipoval bych jeho příští cíl: Detox
by mě zajímalo jak se dá nesnášet auto....ty budeš asi hodně chytrej, viď
Kritikaute,jsem velice rad,ze Subaru nesnasis, jinak bych se musel za to,ze jezdim v Subaru stydet.Nikdy hlavne do Subaru nesedej, ty odborniku!
Taktéž jsem tuto zimu několikrát jel s Foresterem v dieslu po Orlických horách a dost jsem si to užil. Motor tahal už od nějakých 15000 otáček úplně skvěle a hlavně byl naprosto tichý. Nejsem žádný závodník a 350 Nm mi úplně stačilo a stačilo by i na daleko dravější jízdu. A co se táče průjezdnosti, dal úplně v pohodě i dost divoký stoupáky mimo silnici. Nikdy jsem po Subaru netoužil, ale po vlastních zkušenostech bych ho klidně koupil i doporučil.
ja jel s boxer dieslem jen jednou v impreze, ale mela otackomer jen cca do 5000, tak me nenapadlo, ze jde otocit trikrat dokola :)ale jinak k veci, ac nejsem priznivec chrochtavych motoru, boxer diesel je zatim asi to jedine co bych v aute snesl z toho co znam (priznam nejel jsem treba s bmw dieselem)
BMW je tez parádní, je nepatrně úspornější ale je hlučnější a má pro ucho nepřijemnější zvuk. (Vibrace)
slusny tocky na disl:)
Co to je prosím vás za motor?Boxer Diesel je nejhorší diesel motor co jsem viděl.Nemá žádný točívý moment.Musí se hodně vytočit a když tam hodíte dvojku udělá BLE,BLE,BLE!!!!To není motor!!!!Je sice úsporný,ale taky hodně hlučný.Tak to nemá ani cenu to vylepšovat.Ty boxer diesel od Subaru je utrpení.Kdybych si měl vybrat nějakého diesla,vzal bych si Jaguara XJ6 TDI se dvěma turby nebo tak něco.Ale hlavně ne Subaru!!!
Ukaž mi jaguara TDI
Škoda slov-take niečo napiše len veľký chuj.
ten kritikaut je ale vypatlanec, byt jeste tri podobni tak se to forum muze smazat..dik vsem ostatnim a normalnim za nazory.Ja jsem jel s imprezou dieselem a jsem mile prekvapen, v porovnani s vw 130K to tolik nekope a je to tissi...cili palec nahoru :) cekam na 180-200K verzi v serii
Tohle se nedá nazvat jinak než shit. Najezdil jsem mnoho kilometru v dieselech od VW ( 1.9 i 2.0 PD a CR) a mohu s čistým srdcem tvrdit, že nechápu proč jsou tyto motory tak opěvované - Hlučné, nekultivované (jo CR je na tom líp) ale žádný etalon třídy to není!!! Po vyzkoušení Legacy 2009 Diesel jsem byl upně jinde. Auto jede perfektně, to jak se tady rozepisujete že je hlučný? Prosim Vás kdy? Po startu je hlučný každý diesel, v běžné jízdě je absolutně neslyšný a jelikož jsem měl předtím subaru benzín, je tišší i než benzín. O zátahu není třeba vůbec mluvit, táhne velmi dobře po 1500 u 1700-1800 zabere naplno a točí do nějakých 4200 absolutně lineárně, taky 100 za 8,6 tomu nasvědčuje. K tomu dálníční spotřeba 140km/h za 5,5litrů (úplně v klidu) a pojď mi ještě tlačit do hlavy takovéhle nesmysly. Kdo se s tím autem svezl, byl nadšený, dokonce i majitel nejmenovaného prodejního místa Škoda uznal že je to výborný motor. A potom si tady přečtu názor nějakého "kritikaaut"....trošku soudnosti kolego :-D
kritikaute, kolik ti je ? :-D :-D
Take muže být problém v tom, že někdo je zvykly na benzin, pak vyzkouši diesel (jakykoliv) a zdá se mu to utrpení. Stejně tak to může být, přesedne-li někdo s dieslu do benzinu. Ale pokud bychom srovnavali mezi sebou diesly objektivne, tak Tvůj názor (kritikaut... už ten login :-)), je absolutni kravina.
ja bych ho nebal vazne . staci pecist toto http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=3&server=1&article=19106&forum covek si udla obrazek co je to za blba B-]
nebral...
jezis.. pisu na telefonu a pisu jak prase.. sorry
Nejsem bratr ani teplej, ani ses mne nedotkl. Mam naježděno 15 000km s imprezou dieslem a abych řekl pravdu, Tvůj nazor nemá cenu ani komentovat. Nepleteš si to s něčím. Jezdil jsem před tím s diesly od renaultů peugeotu mercedesu, (VW) ale ten je jednoznačně nejlepší. A když je něco nejlepší, pak těžko muže být nejhorší. V současné době mezi čtyřvalci zejmena co se tyče kultivovanosti, zvuku, hluku, minima vibraci nemá konkurenci a to ani v mnichově. Co se výkonu týče konkurenci má, co se průběhu točivého momentu tyče ji nemá. Jaguarem jsem nejel, ono Jaguarem jezdi u nas ještě meně lidi než subaru. A šestivalec srovnavat s čtyřvalcem je trochu mimo.
Jo ale jinak ten chip, to bude asi blbost.
Mno, jaksi za etalon kultivovanosti bych tedy něpodarok od subáru nepovažoval ani omylem. Pokud se někomu podařilo vytvořit slušně kultivovaný diesel, pak je to hliníkový motor od Hondy. Bohužel, kromě té kultivovanosti už moc zázračný není, a masově vyráběné motory tradičních výrobců vznětových motorů, ač možná nemají tak "sametový" běh, bez ohledu na to, zda nesou označení CDI, TDI, HDI nebo třeba jen D, je souborem daleko zbytečnějších parametrů, například výkon, životnost, spotřeba, poněkud hodně překonávají.Ono myslet si, že když někdo vyvine svůj první pokus na nejaké téma, tak že hned převálcuje ty, co to již dělají dvacet let a v milionových sériích, je zcela naivní.
Mektáš nesmysl. To, že někdá bouchá multikáry xx let, tak to neznamená, že ho někdo nemůže zválcovat novým výrobkem. Může a velmi snadno. Protože vyvíjí něco úplně nového, zatímco ten druhý jen oprašuje svůj letitý brak. Příklad mimo auta. Apple a jeho iPhone. Přišel, viděl, zvítězil. a všichni tradiční výrobci mu jen čumí zívistivě do .... vejfuku a kopírujou až se z nich kouří. a představ si to, ho dokonce bouchá v milionových sériích a stačí mu na to bohatě jeden model :-P:-P:-P
nemuzes brat elektroniku a auto a ipodu se moc nesvezes :D newim v dieselovym subarku sem nejel nemuzu soudit kazdy auto ma svoje plus a minus nicim to tady nikdo neovlivni
Hľa, odborník sa ozval ... :-D Ja radšej beriem vyhlásenia tých, ktorí na tom jazdili a majú možnosť porovnávať - t.j. motoristických novinárov. A tí vo svojich testoch ten motor vychvaľujú ...
Ti novináři dostanou automobilkou speciálně vymazlený kousek, tzv. "tiskový vůz". A pokud ho vychválí, udělají reklamu, tak to auto dostanou zadara.
jj:-P
Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské. Člověče nešťastná, snad těm frekventantům učiliště obor zedník-přidavač nevěříš že mají řidičák a že dokonce jeli s nějakým vehiklem?
Zas až takovou šlehu jsi mu dávat nemusel, je to ještě dítě.......
O kom to píšeš?O mě?teda jako sorry kámo,ale nejsem dítě!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
njn:-|
asi jo když nedokážeš číst vlákno a pochopit, že to bylo na malasa co psal pod tebou
Tohle je něco jako výrok odboráře Duška. To se teplých bratrů dotkne.
Jak to myslíš?:-| Myslíš tím jako,že mám pravdu nebo co?
Motor neznám. Ale teplých bratří subaristů se to dotkne.
Nejsem Subarista, nejsem ani teplej, ale s Forestrem Boxer Diesel jsem jezdil po horach. Asi neumim ridit, ale to auto sjelo snad i to, co by Hummer nesjel (obrazne receno). Spotreba 7,1 l/100 km. Kroutak PLNE stacil. Ve voze jsme porad byli dva + pakaz. mel jsem to na 14 dni. Chci se zeptat, kde jsem udelal chybu, ze to jezdilo BEZVADNE pane Subaristo ?Predem dik za odpoved.
To zas bude flame k pohledání...:-D:-D:-DMě tihle joudové, co s Pandou 4x4, Subaru všech verzí nebo X1, X3, X5, X6 projeli i to, co HUMMER NEPROJEDE, a ještě jim přitom začně přetékat nafta hrdlem nádrže ven, vždycky spolehlivě rozesmějí až k slzám.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.