Subaru Hybrid Tourer v nových detailech

7 komentářů

Vana666
15. října • 8:20

přeplňovaný dvoulitr, takže řekněme 150 kW pohání přední kola a pro zadní je určen jen 20kW elektromotor ?
nakonec proč ne, když můžou jako stálou čtyřkolku označit i auto s haldexem ...

Petr
18. října • 15:06

Viditelně nemáte rád subaru. Je to pochopitelné. Vozy Subaru se většinou líbí lidem, kteří jsou inteligentnější, nemají rádi stejné věci a nejsou ovcemi ve stádu. Neříkám tím, že vy jste stádový člověk, hlupák nebo podobně ale ze čtení vašeho příspěvku mám pocit, že neumíte číst.Benzínový motor samozřejmě předává výkon na všechno kola.

Radek.
15. října • 21:19

Zkus uvažovat... kolik z těch papírových "150kW@7800RPM" tak využiješ třeba v okamžiku, kdy se potřebuješ ROZJET na kluzkém povrchu a nebo se s neroztočeným turbem odpíchnout na křižovatce? 20kW? 30kW? Právě v takovém okamžiku budeš rád za dalších 20kW v elektromotoru, který (na rozdíl od turbodehta) opravdu "táhne vocpod"...

SBR
15. října • 10:21

kop kop, prsk prsk.. nic jineho neumim, ze? :-P

Vana666
15. října • 12:40

SBR: ale samozřejmě, umím i pochválit
ovšem když je co ...

Zelí
15. října • 18:38

Tak, tak v případě subaru není co.

netcar.at
15. října • 20:21

U VW ano? Nebyt konkurence, tak dodnes vyrabi Brouka. I kdyz je pravda, ze by mel mozna uz hranate blatniky a elektrickej ventilator motoru.

Doporučujeme

Články odjinud