Subaru: historicky první zadokolka dostane označení BRZ

Japonský výrobce dnes oficiálně oznámil, jak se bude jmenovat jeho sportovní model vyvíjený ve spolupráci se společností Toyota Motor Corporation. Označení, které historicky vůbec první vůz značky Subaru s pohonem zadních kol ponese, je BRZ.Tato tři písmena představují zkratku Boxer motor, Rear-wheel drive a Zenith. Mimochodem kdyby vám nebylo úplně jasné, co přesně znamená ono slůvko „Zenith“, tak to údajně vyjadřuje fakt, že automobilka míří vzhůru. 

Klepněte pro větší obrázek

Ve Frankfurtu bude k vidění koncept s poněkud komplikovaným jménem Subaru BRZ Prologue – Boxer Sprots Car Architecture II. Zahájení sériové výroby nového modelu je plánováno na jaro příštího roku. Kromě oficiálně zveřejněného loga novinky Subaru také v tiskové zprávě slíbilo, že „další informace budou následovat“. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Subaru Outback 2.457
Rok výroby: 2006
Stav: 212 514 km
Cena: 120 000 Kč
Subaru Impreza 1.498
Rok výroby: 2008
Stav: 112 005 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru Outback 3
Rok výroby: 2001
Stav: 193 484 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků