Subaru Forester 2013 - první jízdní dojmy

25 komentářů

Stefan
26. června • 9:19

ako píšu z Vokwagenu je to nadčasový dizajn,a je to správné ,aj mne sa napr páči starý tvar Sportage a nie nabublaný neprirodzený nový Kia Sportage!!:-))keby som bol bohatý dal by som sa na Forester...

Dan
1. srpna • 16:55

..mám Forestera 2012 v naftě a plná spokojenost. Mohl jsem i týden jezdit v novém benzinovém Foresterovi 2013 a musím říct, že to auto je prostě absolutní pecka a to i proti modelu 2012..krása jde stranou, jízdní vlastnosti prostě výborný a to bez přehánění!

FrantaL
19. února • 19:02

Proc je posledni generace vozu Subaru tak oskliva??
Ze by vzorem byla Korea?

Jozef
15. února • 15:10

A opat bez otvoru pre dlhe predmety :-(

tom
12. února • 23:12

Mám model 2011 a nemužem si ho vynachválit používám ho více jméně jen na horách a nikdy mě nezklamalo a že projíždím většíma závějema než je ona světlá výška... podle mě záleží jakej člověk to řídí a kolik má zkušeností... jinak ten novej kosek vypadá krásně jen mi tam chybí ta kapsa na houbně na kterou sem tak zvyklej.

Mates1973
12. února • 22:10

Jsem hodne zvedavy, jak se poprali s kvalitou.
Mel jsem Forestra II a behem 20 mesicu jsem najel 100.000 km. Po 2,5 roku (leasing jeste nebyl splaceny) musel jsem koupit nove auto, protoze Subaru bylo na cucky. Pritlacil jsem na pilu a koupil nahradu 2x drazsi, ale ke dnesnimu dni stari 3 roky, najeto 168.000 km a ja rozhodne nemam zajem kupovat neco jineho. Bratr ma nekolik let Outbacka a take mu zmizl ten usmev z prvniho roku eksploatace. Manzelka chtela XV, ale nakonec jsem ji zlomil na Yetiho (taky oranzovy) a myslim, ze jsme rozhodne neudelali chybu.

Adam
13. února • 9:04

co jsi teda koupitl???

Mates1973
13. února • 10:26

Kdyz napisu co mam, tak spousta rekne, ze jsem zaujaty a delam reklamu.
Ma to 3,0 l diesel, 245 k, 7 mist, pneumatiku, ram v podvozku. Na ceste komfortni, v terenu super a musim zaklepat, zatim se menil jen olej a tankuje nafta. Pokud si spocitam, ze jsem 2,5 roku jezdil Foresterem za X penez a ted se mi podari pojezdit aspon 5 let z 2X penez, tak nakladama jsem na svych a celou dobu mam lepsi auto. Ale jsem si vedom, ze kazdy nema moznost zvysit si leasing o 100% a pokud jezdi mene a to levnejsi auto vydrzi 5, 6 i 7 let, tak vyse uvedena nasobilka nedava smysl, protoze pak by to drazsi musel mit 10 a vice let.

Nový
13. února • 16:24

To mne zajímá, co se pokakalo?? Jestli to byl nafťák, tak bych věděl, hlavně rok výroby 2008-2010, to prosím nebrat!!:-(

Skyline
13. února • 10:12

A neni to u chlapa, ktery nenavidi svou zenu, jedno?;-)

danjan
12. února • 18:22

No nič moc a z tradície sa žiť nedá a nejde to sa zrovnávať s Hondou,ešte s Outlllanderom áno, veď je menší ako moja CX-5. Ďalšie auto ktoré by som nemenil za Mazdu:-/:-/

milan
29. března • 11:38

nic v zlom, ale vnutorne je Mazda CX-5 oproti novemu Foresteru, novej Rav4 alebo aj novej CR-V uplny krpec, a to doslovne. Mam 192 cm a jedine kde sedim pohodlne je Forester a Rav4. V tych dvoch si mozem sadnut aj sam za seba bez toho aby som mal nohy do V ako K :-). Mazda nie je zla, ale priiiiiilis vnutorne malicka - nepouzitelna pre ludi na 185 cm vysky ...

Petrpan
13. února • 20:51

Cx5 je fakt pekna a taky jsem o ni uvazoval, ale jen do doby nez jsem si do ni sedl a zjistil jak kratoucke sedaky dali dozadu. Fakt hruza, mista pred koleny plno ale sedaky jak pro deticky. A moje zena je dobra ridicka, takze casto si sednu s dcerou dozadu a blbneme. Ale v CX5 se mi tam sedi hrozne

Martin
12. února • 21:58

Pokud nejdou srovnávat, tak je potřeba říct v jakém ohledu - byly zmíněné rozměry, tam rozhodně za CX-5 nijak viditelně nezaostává naopak za Outlanderem ano (stejně jako CX-5). Nebo ve schopnostech mimo silnici? Tam se zase s Hondou opravdu srovnávat nemůže, protože ji roznese (viz 5 cm světlé výšky k dobru). Nebo ve vzhledu? Ano, tam je to asi nejmenší krasavec. Nebo ...

Nový
12. února • 18:57

první článek, pár fotek.... a máme názor odborníka.:-DJá bych zase nikdy nevyměnil Subaru za Mazdu, natož za Hondu CR-V. Je to o prioritách, Subaru prostě jezdí lépe, než ty, subjektivně, nejkrásnější SUV . To je realita!;-)

danjan
12. února • 21:43

Rešpektujem každý názor. Ja som mal na test ešte staré Subaru ,u nás na Liptove máme dosť terénov kde sa auto predvedie,mám trasu náročnú a teraz v zime zvlášť a Forester ale ani CX-5 problém nemali,ale Octávka 4x4 ostala v hanbe,viem že je to iná kategória na Subaru mi vadilo ako keby zaspali dobu,tento nový snáď bude "pohľadnejší" .
Ináč čo človek tak iný názor ,preto máme toľko značiek a výrobcov ,ja som na Japoncov:-)):-))

ivan
24. února • 7:30

Zdravim, pisete tu ze Forester ani CX-5 problem nemali, ja som skusal oboje ale s CX-5 kou mi importer do terenu nedovolil ist a vsade pisu ze do terenu nie je koli cestnemu prevedeniu AWD a subaru je predsa len staly AWD prosim o viac info. Dakujem

Nový
13. února • 16:20

Ono to Subaru dobu nezaspává, oni jsou prostě takoví :-):-)
Říkají zákazníkovi prostě . "kastle ani interiér nejezdí, to nedělá auto autem" chápu, že se to mnohým zákazníkům nelíbí, ale jak píšete, proto je na trhu tolik značek. ;-)

petr
12. února • 15:30

Kdyz uz se tu bavime o svetle vysce... udava se ten udaj pri prazdnem aute nebo pri zatizenem?
Predpokladam, ze u pravovernych offroad aut s tuhou napravou to je temer vzdy vyska diferencialu nad vozovkou, coz je pri prazdnem i zatizenem temer stejne (pominu zmacknuti pneu).
Ale u takovychto aut, kde je naprava jineho typu, se to auto po nalozeni snizuje umerne vaze nakladu.
Takze ty uvedene cisla (zde i katalozich ruznych SUV vyrobcu) jsou platna pro jakou situaci? Prazdne? Plne? Poloplne (cti provozni hmotnost s naplnemi a ridicem)?Napr na mojim aute (Mitsubishi Outlander 2,2 HDI s DFP) to ma byt 175mm, ale realne bych to pri obsazeni lidma vice tak na 140-150mm v oblasti zadniho praveho kola a pod DFP uprostred vozu... zde tedy nejnizsi misto je uprostred podvozku, coz je uplne na .... vsak vite na co...

Ondřej
12. února • 16:08

viz text...
kromě XT mají všechny verze tlumiče s udržováním stálé světlé výšky...

Tom
12. února • 19:52

Jj, jetli je to stejne jako na starem foresteru, kde vydrzely 60t km a pak mi nabidli vymenu za 30t kc, tak potes...

Demo
12. února • 11:10

To zu ani u Forestera neuvadite svetlou vysku??? Taky auto jenom do mesta???

Vendelín
12. února • 11:42

Chce to možná jen více číst"Na délce přibylo 35 mm, na šířce 15 mm a přidávalo se i na světlé výšce. Na místo původních 215 mm nabídne novinka 220 mm, tedy stejnou hodnotu, jakou nese menší XV."

Demo
12. února • 13:40

Nechapu, proc to neuvedl autor v tech. parametrech??? :O

Doporučujeme

Články odjinud