Subaru chystá další WRX. Tentokrát se bude jmenovat S4

Po modelech Subaru WRX a WRX STI chystá japonská automobilka třetí verzi. Ta ponese označení S4 a v Japonsku se představí 25. srpna. Na přesnější informace si zatím musíme ještě počkat, k dispozici je v tuto chvíli pouze první obrázek a velmi stručná tisková zpráva.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Subaru

Nové Subaru WRX STI obletělo Isle of Man v rekordním čase

Ta v podstatě pouze vysvětluje označení S4. Pod touto zkratkou se skrývá „sports performance“, „safety performance“, „smart driving“ a „sophisticated feel“. Ve výbavě japonské novinky najdeme kromě jiného také poslední verzi systému EyeSight. Automobilka rovněž spustila k tomuto modelu webové stránky, kde ale zatím kromě odpočítávání další podrobnosti nenajdete.

Testy | SUV | Subaru

Test Subaru Forester 2.0 XT: Bouřlivák na převýchově

Zda zůstane WRX S4 pouze v Japonsku, to s jistotou tvrdit nemůžeme. Co je ovšem téměř stoprocentní, to je fakt, že se S4 do Evropy nepodívá. Kvůli emisním limitům má Subaru prostor pouze pro jeden výkonný sedan a tím je vrcholné WRX STI.

Klepněte pro větší obrázek

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků