Subaru BRZ vs. Renault Mégane RS Trophy: kdo je lepší?

Magazín EVO realizoval poměrně zajímavý srovnávací test. Na závodním okruhu porovnal nové Subaru BRZ a ostrý Renault Mégane RS Trophy. Cíl byl jednoduchý, vyzkoušet, který z automobilů zajede nejrychlejší kolo. Jednoznačným favoritem je v tomto duelu Renault s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 265 k. Je rychlejší na stovce a má vyšší maximální rychlost.

Testy | Renault

Test Renault Megane Coupe RS: rychle, jistě

Naproti tomu Subaru BRZ s atmosféricky plněným dvoulitrem je lehčí a využívá pohon zadní nápravy, takže by mělo být alespoň zábavnější. Výsledek tohoto testu by se dal dost dobře odhadnout. Vítězem se stal nakonec Mégane RS nejen proto, že byl o pět vteřin rychlejší, ale protože je údajně i zábavnější. Na obranu Subaru musíme ale zdůraznit jeden podstatný detail. BRZ se do testu dostavilo s automatickou převodovkou. 

Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků