Subaru BRZ: první fotografie sériové verze

Světová premiéra kupé Subaru BRZ se nezadržitelně blíží. Příští týden se tento vůz představí na autosalonu v Los Angeles a o pár dní později pak na domácím autosalonu v Tokiu. Podle oficiálních zdrojů bude japonská automobilka v Americe prezentovat svojí novinku ještě jako koncept a světovou premiéru si nechá až na domácí automobilový svátek. Je ovšem jasné, že už v Los Angeles bude k vidění prakticky konečná verze BRZ.

Sportovní auta | Premiéry | Subaru

Subaru BRZ Concept – STI se představí na autosalonu v Los Angeles

Jak bude tohle z pohledu Subaru téměř revoluční auto vypadat, to naznačilo už několik obrázků. Dnes tu máme další z řady, na kterém je podle všeho k vidění příď už sériového provedení. Subaru měří na délku 4240 mm, široké je 1775 mm a vysoké 1330 mm. Rozvor náprav má hodnotu 2570 mm.

Vpředu je umístěn dvoulitrový čtyřválcový boxer doplněný o technologii přímého vstřiku paliva. Pořád se neví, jak moc výkonná tahle jednotka bude, tedy pokud nepočítáme informaci, že nabídne maximum pod 300 koní. Zadní náprava je poháněna přes šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovku. Další podrobnosti očekáváme každým dnem. 

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků