Subaru BRZ: prodej v Austrálii trval tři hodiny

Toyota GT86 a Subaru BRZ jsou auta, která na trhu chyběla. Dokazují to nejen pozitivní ohlasy ze všech stran, ale také zájem zákazníků daleko přesahující nabídku. V Austrálii bylo k dispozici celkem 201 exemplářů a tamní importér se rozhodl pro prodej přes internet. Prvních pět minut stačilo k tomu, aby své objednávky začalo vyplňovat už osm zájemců, přičemž ten vůbec nejrychlejší měl hotovo za dvacet minut. Všech 201 vozů určených pro Austrálii pro letošní rok našlo své majitele přesně za tři hodiny a dvě minuty. Ostatní si musí počkat do příštího roku.

Sportovní auta | Toyota | První svezení

Toyota GT86: když nemůžeš, ještě dvakrát můžeš

U nás si letos BRZ nepořídíte, Subaru v našich končinách dál bude sázet na WRX STI, což je jen tak mimochodem docela solidní náhrada. Pokud přesto nutně BRZ potřebujete, můžete zkusit štěstí u našich sousedů. Například na Slovensku dáte za verzi s manuální převodovkou 31 990 euro, za automat připlatíte dalších 2000 euro.

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků