Subaru BRZ: japonské dvojče oficiálně

O víkendu zveřejnila oficiální informace o novém kupé Toyota, teď přichází na řadu Subaru. První, co samozřejmě bude všechny zajímat, je to, jak se o d sebe oba dva automobily liší. Zatím je sice k dispozici pouze několik málo snímků, ale už z nich je naprosto jasné, že rozdíly budeme hledat v detailech (například jiný přední nárazník) a nedá se předpokládat, že by tomu mělo být v interiéru jinak. Jak naznačila automobilka v Los Angeles, těšit se ovšem můžeme také na agresivněji vypadající verzi STI.

Kupé | Premiéry | Toyota

Toyota GT 86 oficiálně: 200 koní, 205 Nm a extrémně nízké těžiště

Klepněte pro větší obrázek

Pod kapotou je čtyřválcový boxer vybavený systémem vystřikování D-4S. Jeho maximum činí 200 koní a točivý moment vrcholí hodnotou 205 Nm. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, na přání lze do auta dostat také šestistupňový automat. Základní verze stojí na sedmnáctipalcových discích s pneumatikami o rozměru 215/45 R17. Veřejnost si bude moci nové Subaru prohlédnout na blížícím se autosalonu v Tokiu. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků