Subaru BRZ jako studie XT Line Concept

Značka Subaru v Paříži vystavuje jeden z vozů řady BRZ opatřený sadou dílčích úprav.

Po technické stránce se nic nezměnilo, takže pod přední kapotou se stále skrývá standardní dvoulitrový „boxer“ bez přeplňování, jenž dosahuje výkonu 200 koní (147 kW) při 7 000 ot./min. a točivého momentu 205 Nm od 6 400 do 6 600 ot./min. Studie Subaru BRZ XT Line se na první pohled vyznačuje především bílými kryty bočních blikačů a celou škálou doplňků s „karbonovým“ povrchem ze sady Carbon Style.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto BRZ u Subaru označují jako studii

Ty najdeme nejen na krytech zpětných zrcátek, masce chladiče a střeše, ale také na středu zadního spoileru, sportovní vzezření dále podtrhují osmnáctipalcové lité ráfky Black Silica. Interiér je čalouněn kůží Rouge a palubní deska obložena opět „karbonovým“ povrchem. 
 

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků