Subaru BRZ jako studie XT Line Concept

Značka Subaru v Paříži vystavuje jeden z vozů řady BRZ opatřený sadou dílčích úprav.

Po technické stránce se nic nezměnilo, takže pod přední kapotou se stále skrývá standardní dvoulitrový „boxer“ bez přeplňování, jenž dosahuje výkonu 200 koní (147 kW) při 7 000 ot./min. a točivého momentu 205 Nm od 6 400 do 6 600 ot./min. Studie Subaru BRZ XT Line se na první pohled vyznačuje především bílými kryty bočních blikačů a celou škálou doplňků s „karbonovým“ povrchem ze sady Carbon Style.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto BRZ u Subaru označují jako studii

Ty najdeme nejen na krytech zpětných zrcátek, masce chladiče a střeše, ale také na středu zadního spoileru, sportovní vzezření dále podtrhují osmnáctipalcové lité ráfky Black Silica. Interiér je čalouněn kůží Rouge a palubní deska obložena opět „karbonovým“ povrchem. 
 

Subaru Justy 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 81 911 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 587 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 165 642 km
Cena: 100 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků