Subaru BRZ: facelift a verze tS by STI, „pravé“ STI v závěsu

Značka Subaru představuje na svém domácím trhu vylepšené BRZ a provedení „tS by STI“, jež se stane přímým předobrazem regulérního STI.

Nové Subaru BRZ STI je výrazně sledovanou novinkou zvláště ze strany těch, kteří dynamické parametry standardního Subaru BRZ považují za nedostatečné. Ovšem datum ani místo jeho premiéry dosud známo není, nicméně obecně se očekává, že se s ním setkáme již za několik týdnů ve Frankfurtu. Prozatím si můžeme trochu zchladit žáhu premiérami omlazené základní řady Subaru BRZ pro japonský trh a špičkového provedení „tS by STI“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru BRZ ve svém základním, pro rok 2014 modernizovaném provedení pro japonský trh

Standardní Subaru BRZ nabízí ve verzi „S“ kompletně krytý podvozek a u odlehčeného provedení „RA“ pak řadu prvků včetně diferenciálu s omezenou svorností a účinnějších předních brzd. Upravené BRZ tS by STI vám nyní můžeme poprvé ukázat v produkčním provedení, jež si ale zachovává pohonnou jednotku BRZ bez zvýšení výkonu. K mání bude v základním provedení, nebo jako GT Package, které bude omezeno na 250 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Subaru BRZ tS by STI

Subaru BRZ tS by STI nabízí ve standardu celou řadu prvků z programu STI určených především pro zlepšení jízdních vlastností. Za zmínku stojí zejména brzdová soustava Brembo, kompletně přepracované závěsy kol s novými tlumiči, pružinami, rameny i stabilizátory, upravený program stabilizace VDC a osmnáctipalcové lité ráfky obouvající na obou nápravách pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 225/40 ZR18.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Limitovaná edice BRZ tS GT Package vyniká hlavně stavitelným křídlem na zádi

U BRZ tS nesmíme zapomenout ani na emblémy STI, lízátko pod předním nárazníkem, speciální sedadla a volant, upravená madla řadicí páky i ruční brzdy, vylepšený přístrojový štít ani na specifické prahové lišty. Série GT Package se pak pochlubí také černě lakovanými ráfky (opět s nezměněným průměrem 18 palců), sportovními sedadly Recaro a stavitelným přítlačným křídlem na zádi vyrobeným z uhlíkových kompozitů.

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků