Stylingové doplňky pro Hondu Insight nabízí už i Mugen

Očekávaný „hybrid za lidovou cenu“ se na domácí půdě už dostává k prvním dealerům, kteří mu předpovídají světlou budoucnost. Podpořit vstup tohoto staronového hráče na trh hybridů se rozhodla automobilka i přes různé stylingové doplňky, které má nejnověji na svědomí dvorní úpravce Mugen. Tímto způsobem chce Honda prezentovat svůj nový model jako nadmíru přizpůsobivý.

Od Mugenu si tedy budete moci pořídit kompletní sadu optických vylepšení sestávající ze sportovních nárazníků, spoilerů a dalších doplňků evokujících sportovní vozy s pořádným motorem pod kapotou a sytým zvukem táhnoucím se od výfuků. Nic takové ovšem od modelu Insight nečekejte, pod kabátem „tvrďase“ totiž stále dřímá to samé hybridní ústrojí, které ale potěší každého, komu se nechce příliš utrácet za benzín. Naopak, změn se dočkal podvozek, kde najdeme nové nastavitelné tlumiče, které vůz posadily o 20 mm blíže k zemi. Na výběr pak bude ještě z 15-ti a 16-ti palcových litých kol.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Honda Insight Mugen
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků