Studie BMW Vision EfficientDynamics se bude vyrábět jako BMW i8

Odvážný prototyp BMW Vision EfficientDynamics Concept učinil právě další krok k zahájení sériové výroby. Automobilka BMW totiž oznámila záměr zahájit jeho produkci pod označením BMW i8. Písmeno „i“ evidentně naznačuje původ v projektu „BMW Project i“, zatímco číslice „8“ odkazuje na konvenční číslování řad a na legendární kupé 850ci.

Tato informace navíc může ukázat, jakým směrem by se mohlo ubírat značení nových vozů značky BMW zaměřených na radikální snižování emisí CO2. Tak třeba připravovaný elektrický minivozík by mohl v následujících letech vyrazit na silnice pod označením BMW i0. Navíc jsme se právě dozvěděli, že si automobilka BMW minulý týden nechala patentovat nejen logo s dominantním písmenem „i“, ale také celou řadu obchodních značek v číselné řadě i1 až 9.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW Vision EfficientDynamics
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků