Steve Jobs neměl na svém voze nikdy značku. Víme proč

Proč Steve Jobs neměl nikdy státní poznávací značku na svých automobilech, o tom se spekulovalo dost často. Někdo se domníval, že mu asi dělalo radost platit pokuty, že si užíval pocit, že na to měl. Jiní zase tvrdili, že to bylo přesně v duchu jeho filozofie „Think Different“.

Ani jedno, ani druhé. Vysvětlení bylo prosté. On si to mohl podle kalifornských zákonů dovolit. Tedy přesněji mohl si to dovolit po určitou dobu. Využil totiž mezery v místních zákonech, v nichž se pravilo, že „nový vůz musí být maximálně do šesti měsíců opatřený státní poznávací značkou“.

No a této díry v zákoně mazaný a štědrý Jobs využíval s pomocí leasingových společností. Proto jezdil po kalifornských silnicích – zcela legálně a beztrestně – třeba právě s Mercedesem-Benz SL55 AMG či s jinými vozy bez SPZ.    
 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků