Steve Jobs neměl na svém voze nikdy značku. Víme proč

Proč Steve Jobs neměl nikdy státní poznávací značku na svých automobilech, o tom se spekulovalo dost často. Někdo se domníval, že mu asi dělalo radost platit pokuty, že si užíval pocit, že na to měl. Jiní zase tvrdili, že to bylo přesně v duchu jeho filozofie „Think Different“.

Ani jedno, ani druhé. Vysvětlení bylo prosté. On si to mohl podle kalifornských zákonů dovolit. Tedy přesněji mohl si to dovolit po určitou dobu. Využil totiž mezery v místních zákonech, v nichž se pravilo, že „nový vůz musí být maximálně do šesti měsíců opatřený státní poznávací značkou“.

No a této díry v zákoně mazaný a štědrý Jobs využíval s pomocí leasingových společností. Proto jezdil po kalifornských silnicích – zcela legálně a beztrestně – třeba právě s Mercedesem-Benz SL55 AMG či s jinými vozy bez SPZ.    
 

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

včera | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků