Steinmetz upravuje Opel Insignia Sports Tourer, jako jeden z prvních

Známá německá ladičská společnost Steinmetz, specializující se zejména na vozy Opel, využila akce Tuning World u jezera Bodensee pro prezentaci svých optických i technických vylepšení modelu Insignia Sports Tourer. Ten doposud chyběl v jinak celkem pestrém portfoliu společnosti, a tak nastal vhodný čas vdechnout tomuto dynamicky laděnému kombi ještě více sportovnosti.

Toho má být dosaženo pomocí klasických prvků jako sportovních nárazníků, upravené masky chladiče nebo výraznějších spoilerů. Kromě 20-ti palcových kol ST7 si pozornost jistě zaslouží i sportovní pružiny, díky nimž je teď upravená Insignia blíže k zemi o 25 mm. K dispozici je i sada výkonnostního vylepšení avšak pouze pro vznětovou jednotku 2,0 CDTI. Tento čtyřválec díky přeprogramované řídící jednotce, sportovnímu katalyzátoru a novému chladiči disponuje výkonem až 216 kW/295 koní a maximálním točivým momentem 420 Nm. A to už na svižnější jízdu bohatě postačí.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Sport Tourer po „doteku” společnosti Steinmetz
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků