Stát dá firmám 150 milionů korun na nákup elektromobilů

DDT  |  29. 01. 2017 18:01  |  [85.163.16.xxx]

s čím menším množstvím finančních prostředků bude stát operovat, tím lépe...

Odpovědět  |   | 
Jig  |  29. 01. 2017 18:12  |  [78.111.123.xxx]

Přesně tak. Uz vidím kolik z toho půjde na zlevnění bmw i8 či tesla

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  29. 01. 2017 18:33  |  [46.229.123.xxx]

Já bych taky chtěl auto od státu. Zatím mi stát jen bere, bere a zase bere.
Možná, kdybych měl jinou barvu pleti ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 01. 2017 21:48

Nalakuj se.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  30. 01. 2017 13:32  |  [89.24.96.xxx]

Nepsali tady už minule, že dotace nedostanete na vůz kategorie sportovní, SUV\teréní, ani na vyšší střední třídu. Stejně dotace bude jen na první registraci . Takže přeprodané Tesly z Německa a Rakouska za dotaci nebudou.

Odpovědět  |   | 
Provo  |  29. 01. 2017 19:15  |  [86.49.51.xxx]

Další důvod proč neplatit daně, na takovéto kraviny odmítám dát byť jen korunu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  29. 01. 2017 21:43

Hajzlové, co si dovolujete takhle vyhazovat naše daně. Jen počkejte, volby jsou za pár.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 01. 2017 22:23

Fňuky fňuk.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 01. 2017 21:47  |  [95.173.78.xxx]

Ve firmě často potřebujeme s autem ujet 300 a více kilometrů bez delších přestávek. Nedovedu si představit, jak s tímto elektronesmyslem bysme jezdili v zimě, v několika lidech v autě, topit, nějakou delší cestu a po několika hodinách nazpět.
Opravdu ten náš stát má takové finanční přebytky, že je chce takto rozhazovat? Nevěřím, že nějaká soudná firma, pokud nejezdí jen po okrese, si něco takového pořídí.

Odpovědět  |   | 
Provo  |  29. 01. 2017 22:13  |  [86.49.51.xxx]

O to vůbec nejde, určitě jsou firmy/instituce, které mají předmět podnikání/činnosti takový, že malý dojezd nevadí, protože mají třeba nějaký lokální servis s dosahem třeba 20-30km, mají velký dvůr, kde mohou dobíjet auta a obecně jim elektroauto může dobře sloužit a nechť si jej pořídí. Nicméně nevidím jediný důvod, proč by si takové auto měl někdo pořizovat s přispěním z mých daní, jsem ochoten platit na důchody, na zdravotnictví, na nějakou obranu, ale na takovéto kraviny říkám kategoricky ne a pokud to stát udělá tak budu hledat všechny cesty a využiji je, abych na daních zaplatil co nejméně, nejlépe nic.
Tento stát umí vymyslet jenom dvě věci, to co funguje a vydělává peníze (lidé/firmy), tak nehorázně zdanit a odrbat tak, že mají problém fungovat, a to co je nefunkční (elektroauta, neschopáci na úřadech práce) tak dotovat z těchto vybraných daní. A to je tak demotivující, že nevidím ani ten nejmenší důvod platit daně.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 01. 2017 12:53  |  [95.173.78.xxx]

Ale všechno, co uvádíš, jsem velmi stručně napsal. Stačí jen pozorně číst a neplýtvat zbytečnou aktivitou. Daně jsem ironicky nazval finanční přebytky, malé firmy s dosahem 20-30 km, jak uvádíš, jízdou po okrese.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 01. 2017 22:30

Já bejt státem tak bych to taky radši ušetřil dal to zase těm chudákům ze Škodofky a k tomu přišoup pár miliard ať vyroběj ještě víc těch báječnejch spalovacích popelnic.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 01. 2017 23:18

Stát dá do rozvoje zóny Škoda Auto v Kvasinách dvě miliardy korun
http://byznys.ihned.cz/c1-63729170-stat-da-do-ro... ...

Odpovědět  |   | 
Xxx  |  30. 01. 2017 08:20  |  [37.48.36.xxx]

Fnuk zase nechape zakladni ekonomiku statu, ale tak co cekat od dementa :)

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 01. 2017 09:57  |  [188.120.212.xxx]

a v cem je ekomonicky jine kdys se pomuze 2 miliardama jedne firme, a nebo 150 miliony nekolika mensim firmam? ty mensi firmy muzou na danich odvest v prumeru vic % z dane sumy na runych danich a polatcich nez zminena skodovka z tech 2 miliard

lidi desne vas tu sere jak se dava 150 milionu na porizeni EV a nabijecek pro firmy, ale to ze mame ministra financi co si na dotacich priklepne miliardy jen aby vam do paliv mohl davat bioslozku co vam ty motory nici, to neresite? ale tak hlavne ze jste hned vsichni ekonomove a umite zduvodnit jak jsou ty 2 milirady do Skdoovky obhajitelne, a tech dalsich 6 miliard do Cepra je taky obhajitelnych

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 01. 2017 13:02  |  [95.173.78.xxx]

To se tady již také řešilo, a že jsi u toho chyběl, je jen tvůj problém. Víš, co to je oslí můstek? Přesně to jsi provedl přechodem na jiný problém, Babiš, abys nemusel řešit ten, který se tady řeší. Pokud se budeš hloupě při řešení problému odvolávat na to, že tam je ještě jiný problém, který s tím sice nesouvisí, tak nevyřešíš nikdy nic, nebo za hodně dlouho, tak jak to řeší náš stát. Asi jsi náš budoucí politik.
Také nechápeš problém, tak jako kuk.

Odpovědět  |   | 
Xxx  |  31. 01. 2017 08:06  |  [37.48.35.xxx]

Ja schvaluji dotaci.Jen kuk zase plka blbosti.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 01. 2017 08:32  |  [185.15.108.xxx]

Ale on ot neda skodovce, ale na infastrukturu, kterou mzou vyuzit i dalsi zamestnavatele a samozreje zamestnanci, treba i ty

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 01. 2017 09:58  |  [188.120.212.xxx]

dotaci na EV muzes vyuzit i ty a kdokoliv tady v diskuzi, staci mit firmu a projekt kde se bude pocitat se vyuzitim daneho EV

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 01. 2017 06:03  |  [93.153.75.xxx]

Jim nestačí solární tunel za více než bilión korun, oni si nedají pokoj, říkají si, když ti osli sežrali bez reptání bilión, tak tam jaště přihodíme 150 miliónků. To snesou. To už začíná být na defenestraci. Ten slovenský tunelář si přihrává kšefty za miliardy, daně neplatí, ale bez uzardění si hraje na spravedlivého. Koupení novináři z LN a iDnes mlčí a mlčí. Není nad svobodu tisku.

Odpovědět  |   | 
Net  |  30. 01. 2017 08:09  |  [195.88.164.xxx]

Takový nesmysl. Kdyby stát nabídl snížit daně o x korun každému (firmě či soukromníkovi), který si pořídí elektromobil, budiž, tohle je vyhazování peněz do těch správných kapes.

Odpovědět  |   | 
king014  |  30. 01. 2017 09:32  |  [46.135.29.xxx]

tak ještě dostavět Metelín, vykopat jámu na svítící odpad a budeme z toho celí zelení

Odpovědět  |   | 
alien.cz  |  30. 01. 2017 15:19  |  [81.19.2.xxx]

I s tou dotací to pořád vychází pro firmy na pikaču.

Dnes většina firem jede ve fleetu operativních leasingů, kdy jsou náklady na auto výhodnější, než když se kupuje za hotové, nebo na leasing.

Propočítával jsem variantu nejlevnějšího elektromobilu Nisan Leaf (nicmoc krabička) s dotací, dotační sleva na vůz max. cca 250 tis., při nákupní ceně cca 750 tis. (ceny bez DPH) se jedná o základní výdaj 500 tis. ... při provozu v délce 5 let se jedná o pravidelné výdaje 8300,-/měs. jen z nákupní ceny, tedy bez základních pojištění a souvisejících provozních nákladů, které obvykle zajišťuje provozovatel fleetu zdarma. Takže jsme celkově na cca 9 500,-/měs. za provoz Nisan Leaf po dobu 5-ti let.

Za to má každá firma k dispozici ve fleetu např. Superba ve Style,Talismanna v plné palbě, Insignii "ve zlatě", nebo chcete-li vymazlenou BMW 3-ku. A jen jezdí a o nic se nestará.

Není divu, že elektromobily ve firmením prostředí nikoho nelákají.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: