Startech upravil Bentley Bentayga. Je libo nárazníky za 400 tisíc?

Skoro by se chtělo říci, že upravovat nejrychlejší a nejluxusnější SUV na trhu nemá velký význam, ale jak známo, existují zákazníci, kteří neznají hranice. Především pro ty připravil Startech sérii vylepšení určených novému Bentley Bentayga. 

SUV | Luxusní auta | Premiéry | Frankfurt 2015 | Bentley

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Špatná zpráva na úvod - na šestilitrový dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec se zatím nedostalo, takže si budete muset vystačit se sériovým výkonem 447 kW (608 k) a s točivým momentem 900 Nm. Tedy prozatím, protože Startech na úpravách motoru pracuje a časem určitě přijde s nějakou možností, jak zvednout výkon. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zájemci o sportovnější vzhled mají k dispozici nové nárazníky, karbonové doplňky nebo obrovská kola. Sáhnout můžete také po novém výfuku

Zájemci si mohou prozatím nechat upravit třeba vzhled vozu. Poslouží jim k tomu nové nárazníky, karbonové doplňky na přední blatníky, případně sada, která blatníky ještě dále rozšíří. Startech ale uvádí, že úpravy jsou funkční a že mají snižovat vztlak, v případě předního nárazníku také vylepšit chlazení. Mimochodem, zadní karbonový difuzor je udělán tak, aby stále umožňoval použití tažného zařízení. Ideální kombinace. 

Zajímavosti | SUV | Luxusní auta | Byznys | Fascinace | Bentley

Bentley Bentayga má co nabídnout i rybářům. Velmi bohatým rybářům

Co se kol týká, sáhnout můžete po discích o velikosti až 23 palců. Startech vám také upraví vzduchový podvozek tak, že základní nastavení bude o 2,5 cm nižší oproti sérii. A přirozeně je možné sáhnout po řadě úprav interiéru. Záleží pouze na tom, kolik chcete utratit peněz. 

Úplně levná sranda to samozřejmě není. Přední nárazník stojí zhruba 200 000 Kč, dalších 77 tisíc zaplatíte za karbon pro přední nárazník, zadní nárazník vyjde na 221 000 Kč, 230 000 Kč dáte za sadu pro rozšíření auta, kola stojí 74 000 Kč a zvučnější výfuk s elektronicky ovládanou klapkou vyjde zhruba na 160 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků