Startech se loučí s Defenderem edicí Sixty8. Vznikne pouze 68 kusů

Základem pro úpravu se stal Land Rover Defender ve verzi 110 Station Wagon. A aby ta specialita byla dostatečně speciální, výroba bude limitována.

Startech představuje upravený Land Rover Defender Sixty8. Podle oficiální tiskové zprávy jde o specialitu určenou na rozloučení s britským off-roadem. A aby ta specialita byla dostatečně speciální, výroba bude limitována. Exemplářů v provedení Sixty8 vznikne (jak název napovídá) pouze 68.

Testy | Off-roady | Land Rover

Test Land Rover Defender 90 SW: Ještě než se rozloučíme  

Základem pro tuto úpravu se stal Land Rover Defender ve verzi 110 Station Wagon, přičemž si zájemci budou moci vybrat, zda budou chtít pěti nebo sedmimístné provedení. Úpravy zahrnují speciální lak karoserie Corris Grey Metallic, se kterým kontrastuje černá střecha a černé panely zadních tónovaných oken.

Kompletně přepracovaná je přední část odkazující na Land Rover Series 3, auto samozřejmě dostalo různě rozmístěná loga Sixty8 a osmnáctipalcová kola s terénními pneumatikami. Ty pocházejí od BF Goodrich a jejich rozměr je 365/65 R18.

Testy | Off-roady | Land Rover

Test Land Rover Defender Rough - jeho revírem je Pařížská?  

Do interiéru se nastěhovala prošívaná sportovní sedadla a kožené čalounění. Součástí je taktéž sportovní volant, kovové pedály a kovová hlavice řadicí páky, opět nemohou chybět loga této edice a multimediální systém Alpine, díky kterému dostal tento Defender kromě USB, Bluetooth a navigace také parkovací kameru.

Po technické stránce nečekejte nic speciálního ve stylu osmiválcového Defendera. Zde zůstal sériový naftový čtyřválec o objemu 2,2 litru s výkonem 90 kW (122 koní) a vrcholem točivého momentu 360 Nm. Sprint z nuly na stovku je otázkou 15,8 s a nejvyšší rychlost dosahuje na 145 km/h.

Máte-li zájem, měli byste neprodleně svou objednávku odeslat. Startech už je přijímá s tím, že první auta dorazí k zákazníkům v září. Pětimístná verze stojí 67 990 euro, za třetí řadu si připlatíte dva tisíce euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 59 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2.179
Rok výroby: 2011
Stav: 63 771 km
Cena: 600 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků