Starší Subaru musí do servisu kvůli korozi brzdového vedení

Japonská značka Subaru svolává po celém světě 345 088 aut na kontrolu brzdového vedení. Jedná se o modely Legacy a Outback modelových roků 2004 až 2009.

Jejich brzdové vedení může být napadeno korozí v místech, kde spodní obložení palivové nádrže nebrání dokonale průniku posypové „břečky“ v zimních měsících. Servisy vedení zkontrolují a v exponovaných místech ho ošetří speciálním voskem. Zásah nemá trvat déle než 15 minut.

Podle německého AutoBildu, který o tom informoval, se servisní kampaň bude v Německu týkat bezmála třinácti tisíc aut.

„V České republice je dotčených vozů 2 652,“ řekl redakci AutoRevue.cz Zdeněk Zikmund ze Subaru ČR. „Jejich majitelé byli osloveni dopisem prostřednictvím servisní organizace Ministerstva Dopravy ČR a vyzváni k návštěvě autorizovaných servisů ke kontrole.“

Zikmund zdůraznil, že se jedná o preventivní akci: „Důsledkem nadměrné koroze by mohlo dojít k poruše na brzdovém vedení, která by vedla ke ztrátě tlaku v brzdovém systému. Přestože tato porucha dosud nikdy nenastala, rozhodl výrobce o preventivní kontrole,“ řekl.

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků