Starší osmiválec o objemu 5,5 litru dostane poslední Mercedes příští rok

Působení staršího dvakrát přeplňovaného osmiválec o objemu 5,5 litru se blíží ke konci. Pod kapotou posledního nového modelu s logem AMG by se měl objevit příští rok, následně se odebere do důchodu. Sportovní divize automobilky Mercedes bude dále používat už pouze nový osmiválec disponující objemem čtyř litrů.

Video | SUV | Sportovní auta | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GLE 63 Coupé: Dvě verze, osm válců, až 585 koní

Dvakrát přeplňovaný motor o objemu 5,5 litru byl představen v roce 2011 coby nástupce atmosférického osmiválce o velikosti 6,2 litru. Podle britského Autocaru, který s touto zprávou přišel, by měl být tím úplně posledním modelem pracujícím s končící jednotkou Mercedes-Benz třídy S v provedení kabriolet.

Autosalony | Premiéry | Mercedes-Benz | Paříž 2014

Mercedes-Benz v Paříži: nové C 63 AMG, AMG GT a také facelift B

Všechny další modely poté už budou pracovat s nedávno představeným čtyřlitrovým motorem. Důvody takového rozhodnutí jsou jednoduché a pro dnešní dobu naprosto typické. Ačkoliv je nový osmiválec menší, je schopný vyprodukovat větší výkon a především jeho nasazením dojde ke snížení emisí.  

Zdroj: Autocar

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků