Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Na novou generaci Audi TT RS se stále čeká, ale kdybyste chtěli něco speciálního už teď, můžete využít třeba schopností lidí z HPerfromance. Ti vzali staré Audi TT RS a důkladně se podívali především na přeplňovaný pětiválec. Výsledek je velmi zajímavý, protože po úpravě nabízí motor 375 kW (510 k) a 690 Nm.

Tuning | Sportovní auta | Kupé | Audi

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Jen pro srovnání, standardní verze zvládne maximálně 265 kW (360 k) a 465 Nm. Motor dostal nové turbo, jiný je také mezichladič stlačeného vzduchu nebo výfuk. Jak se navýšení výkonu projeví na zrychlení, to se zatím neví. Standardní TT RS Plus zvládalo stovku za 4,1 s a kvůli omezovači nejelo více než 280 km/h.

Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Kupé | Kabriolety | Palivo | Premiéry | Design | Audi

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Pokud máte zájem o tuto úpravu, budete potřebovat 50 000 eur. Kromě výkonnějšího motoru ale dostanete také větší brzdy (370x35 mm vpředu, 342x28 mm vzadu), upravený podvozek a řadu dílů na karoserii vyrobených z karbonu. Případně si můžete koupit hotové auto. To na fotkách je na prodej a stojí 90 000 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků