SsangYong XIV-2: do Ženevy míří crossover se stahovací střechou

Nedávno jsme psali o tom, že SsangYong představí na autosalonu v Ženevě sériovou verzi studie XIV-1 (eXciting User Interface Vehicle 1). Šlo ovšem o neoficiální informace a celou věc tak trochu zkomplikovaly oficiální obrázky další studie XIV, tentokrát s pořadovým číslem dva. Jde o třídveřovou variantu dříve představeného konceptu navíc doplněnou o stahovací střechu podobnou té, kterou známe z Fiatu 500C.

SsangYong

Ssangyong představí ve Frankfurtu koncept XIV-1

Automobilka potvrdila přítomnost motorů o objemu 1,6 l. V nabídce by se měl objevit jak benzín, tak diesel, přičemž obě jednotky budou plnit normu Euro VI. Než se pouštět do dalších spekulací, počkejme si raději na to, jak celá věc dopadne. Představení sériového pětidveřového crossoveru a zároveň odhalení studie sportovnější třídveřové verze samozřejmě možné je, ale stejně tak je možné, že se obě provedení představí coby finální produkční auta současně, a tedy později. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 35 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků