SsangYong XIV-1: premiéra sériové verze už v Ženevě?

Na autosalonu ve Frankfurtu představila automobilka SsangYong koncept crossoveru, který svými částmi tak trochu připomínal Range Rover Evoque. Teď to vypadá, že se tento automobil brzy představí coby sériová verze. Zatím neoficiální informace hovoří o premiéře plánované na ženevský autosalon.

SsangYong

Ssangyong představí ve Frankfurtu koncept XIV-1

Studie XIV-1 měří na délku 4140 mm, široká je 1830 mm a vysoká 1590 mm. Nezamíří tak do vod, kde aktuálně dělá rozruch zmiňovaný Evoque, spíše se postaví proti Nissanu Juke. V plánu je verze s pohonem předních nebo všech čtyř kol, slíbená je taktéž šestistupňová manuální i automatická převodovka. Co se objeví pod kapotou, to se v tuto chvíli neví. Spekuluje se o benzinovém čtyřválci 1,6 l. Zákazníci by také měli mít možnost vybrat si mezí tří nebo pětidveřovou karoserií.

Nechme se překvapit, jak případ nového SsangYongu dopadne. Pokud se má opravdu představit v Ženevě, určitě se brzy objeví další informace.

Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků