SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong nemá s evropskými trhy úplně nejlepší zkušenosti. Prodeje nejsou nijak velké. Změnit by to ale mohl nový model Tivoli, který míří po světové premiéře právě do Evropy. Evropanům se představí na autosalonu v Ženevě, první zájemci si budou moci tuto novinku pořídit už v květnu.

SUV | Premiéry | Design | SsangYong

SsangYong chce být lepší než Hyundai. Pomoci má nový crossover Tivoli

Název Tivoli bude v České republice určitě velmi poutavý, údajně ale nejde o nic jiného, než o použití názvu italského města ležícího nedaleko Říma. Koho Tivoli zaujme, ten si bude moci vybrat mezi benzinovou a naftovou šestnáctistovkou, respektive mezi pohonem předních nebo všech kol.

Automobilka ještě přesné detaily nezveřejnila, z nedávné minulosti ale víme, že benzinový motor vyprodukuje 92 kW (126 k) a 157 Nm. Časem by se měla nabídka rozšířit ještě o přeplňovaný tříválec o objemu 1,2 l.

SUV | Autosalony | Premiéry | Paříž 2014 | SsangYong

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

SsangYong vkládá velké naděje do modelu Tivoli kromě jiného také proto, že jde o malé SUV (B-SUV) a ta jsou v Evropě velmi oblíbená. Navíce se jedná o vůbec první auto vyvíjené pod dohledem Mahindry, která korejskou automobilku aktuálně vlastní. Celkově Tivoli měří 4,2 m na délku a nabízí zavazadelník o objemu 423 litrů.

V květnu vstoupí na evropské trhy Tivoli s pohonem přední nápravy, verze vybavené systémem 4x4 dorazí o měsíc později. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 165 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 117 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků