SsangYong SUT-1: tichý příchod sériové verze

Ani SsangYong nezůstal stát ve Frankfurtu stranou. Kromě konceptu XUV-1 zde představil nástupce Actyonu Sports.

Na rozdíl od většiny ostatních automobilek, které dělaly kolem příchodu té které novinky pořádný „humbuk“, SsangYong celkem v tichosti vystavil nový model SUT-1. Ten zavazuje na koncept představený v Ženevě. Sériový nástupceActyonu Sports je oproti původní studii delší o pět milimetrů a na výšku přibral rovnou 35 mm. Celkově vůz měří 4990 mm, široký je 1910 mm a na výšku má 1790 mm. Jeho pohotovostní hmotnost činí bezmála dvě tuny.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

SsangYong SUT-1 je poháněn čtyřválcovým turbodieselem, který nabídne maximálně 155 koní, a to v rozmezí od 3400 do 4000 ot./min. Točivý moment vrcholí na hodnotě 360 Nm (1500 - 2800 ot./min). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, chybět ale nebude ani šestistupňový automat. Základní verze budou mít pohon pouze zadní nápravy, připlácet lze za systém 4x4 s přiřaditelnou přední nápravou. Spotřeba se má podle použitého pohonu a převodovky pohybovat od 7,1 do 8,0 l/100 km.

Čtěte také:
Test Ssangyong Actyon Sports 200 XDi: verlyba s úsměvem
 
Nový SsangYong chce lákat zákazníky samozřejmě také na bohatou výbavu. Těšit se můžeme na kožená, vyhřívaná a elektricky stavitelná sedadla, automatickou klimatizaci, Bluetooth, palubní počítač nebo bezklíčkové odemykání a startování. Kdy se vůz dostane do prodeje, to automobilka ještě neoznámila.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků