SsangYong Rodius: ani 2. generace transportéru mnoho krásy nepobrala

Jihokorejský Rodius nemá v Evropě obdoby, ať už jde o vzhled, nebo přepravní kapacitu.

Po nedávných únicích prvních snímků se představuje SsangYong Rodius ve své nové generaci. Po devíti letech výroby přichází toto impozantní MPV s novým vzhledem, dále rozšířenou přepravní kapacitou a kromě jména Rodius se bude na určitých trzích prodávat také jako SsangYong Stavic nebo Korando Turismo. Působí modernějším dojmem, nicméně přinejmenším diskutabilní tvarování zadní části karoserie bylo v hrubých rysech zachováno.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SsangYong Rodius druhé generace

Mohutná karoserie umožňuje zástavbu plných čtyř řad sedadel, v nichž se v závislosti na konkrétní verzi usadí devět až jedenáct cestujících. Výbavové stupně bude tři a ponesou jména Luxury Touring (LT), Grand Touring (GT) a Royal Touring (RT), těšit se můžeme na mírně upravenou palubní desku, přičemž přístrojový štít zůstává v jejím středu. V dvoumístném uspořádání Rodius nabídne prostor pro zavazadla takřka neuvěřitelných 3 240 l.

Zajímavosti | Technika | Kombi | Premiéry | Design | SsangYong

SsangYong Rodius: bizarní MPV s novým motorem

Středové konzoli u lépe vybavených variant druhé generace modelu SsangYong Rodius dominuje dotykový monitor navigace a multimediálního systému. O pohon se postará především nový vznětový čtyřválec e-XDi200 s objemem 2,0 l, výkonem 155 koní (114 kW) a točivým momentem 360 Nm, který známe nejen z poslední verze modelu SsangYong Rodius I, ale také čerstvě modernizovaného SUV SsangYong Rexton W.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na své palubě nový Rodius II usadí až jedenáct pasažérů, palubní deska doznala pouze dílčích modifikací
 
 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků