SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

Na autosalonu v Ženevě se téměř přesně před rokem představila sériová verze modelu Tivoli, od kterého si korejská automobilka slibuje zajímavý prodejní úspěch. Ten chce navíc ještě dále podpořit druhou variantou, která na rozdíl od té původní odveze až sedm cestujících. Právě ta se ukáže na letošním autosalonu v Ženevě.

SUV | Autosalony | Byznys | SsangYong | Ženeva 2015

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong se pochlubil na svém Facebooku prvními obrázky doplněnými o dvě základní informace. Vůz ponese označení XLV a opravdu půjde pouze o prodloužené Tivoli. Nic dalšího zatím automobilka nesdělila. Podle označení se ale zdá, že se dočkáme jen konceptu. Studie předcházející sériovému Tivoli se jmenovala XIV. 

Jen pro připomenutí, krátké Tivoli používá benzinovou šestnáctistovku s výkonem 94 kW (128 k), nebo naftový čtyřválec se stejným objemem, který je naladěný na 85 kW (115 k). V obou případech jsou k dispozici verze s pohonem předních i všech kol. U sériové verze sedmimístného provedení tomu téměř jistě nebude jinak. 

SUV | Autosalony | Premiéry | Paříž 2014 | SsangYong

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

U nás se Tivoli neprodává, případní zájemci ale mohou vyrazit do sousedního Německa. Tam nelevnější verze (benzinová předokolka) vyjde na 15 490 eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků