SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

Na autosalonu v Ženevě se téměř přesně před rokem představila sériová verze modelu Tivoli, od kterého si korejská automobilka slibuje zajímavý prodejní úspěch. Ten chce navíc ještě dále podpořit druhou variantou, která na rozdíl od té původní odveze až sedm cestujících. Právě ta se ukáže na letošním autosalonu v Ženevě.

SUV | Autosalony | Byznys | SsangYong | Ženeva 2015

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong se pochlubil na svém Facebooku prvními obrázky doplněnými o dvě základní informace. Vůz ponese označení XLV a opravdu půjde pouze o prodloužené Tivoli. Nic dalšího zatím automobilka nesdělila. Podle označení se ale zdá, že se dočkáme jen konceptu. Studie předcházející sériovému Tivoli se jmenovala XIV. 

Jen pro připomenutí, krátké Tivoli používá benzinovou šestnáctistovku s výkonem 94 kW (128 k), nebo naftový čtyřválec se stejným objemem, který je naladěný na 85 kW (115 k). V obou případech jsou k dispozici verze s pohonem předních i všech kol. U sériové verze sedmimístného provedení tomu téměř jistě nebude jinak. 

SUV | Autosalony | Premiéry | Paříž 2014 | SsangYong

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

U nás se Tivoli neprodává, případní zájemci ale mohou vyrazit do sousedního Německa. Tam nelevnější verze (benzinová předokolka) vyjde na 15 490 eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků