SsangYong LIV-2: Luxusní SUV pro Paříž má pod kapotou čtyřválce

Korejská automobilka SsangYong u nás sice v minulosti díru do světa neudělala, originalita jejich modelům ale rozhodně upřít nelze. Jenom si vzpomeňte na excentrické SUV Actyon, které může kdekomu připomínat například BMW X6, a máte jasno. V minulých měsících na sebe značka upozornila produkční verzí crossoveru Tivoli a v Paříži si bude prohlubovat renomé konceptem LIV-2. A stejně jako takřka všechny její koncepty je i tento designově velice zajímavý!

SUV | Autosalony | Byznys | SsangYong | Ženeva 2015

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

Jde o luxusní velké SUV, které můžete vidět na prvních oficiálních snímcích. Pokud by vám křivky karoserie něco připomínaly, možná máte pravdu. Jedná se v podstatě o další vývojový stupeň studie LIV-1 představené před třemi lety na autosalonu v Soulu, přičemž produkční verze by měla být představena již v průběhu příštího roku. Design podléhá jazyku „Dignified Motion“ a jedná se snad o nejvýraznější auto, jaké kdy SsangYong navrhnul.

SUV | Autosalony | Premiéry | Paříž 2014 | SsangYong

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

Značka vydala k příležitosti prvních oficiálních snímků tiskovou zprávu, moc toho v ní ale neprozradila. Motorová paleta zatím zahrnuje vznětový čtyřválec o objemu 2,2 litru a přeplňovaný zážehový dvoulitr GDI, o výkonech, pohonech či převodovkách se však nehovoří. Britský Auto Express nicméně uvádí, že v začátku prodeje bude k dispozici sedmistupňová skříň a zhruba po roce dorazí modernější osmistupňový automat.

SUV | Design | Premiéry | SsangYong

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

Velké SUV v produkční verzi pojme až sedm cestujících, koncept má ale ve druhé řadě dvě samostatná sedadla. Velká váha se přikládá také bezpečnosti a moderním komunikačním technologiím. Další detaily budou k dispozici po premiéře vozu na autosalonu v Paříži (startuje už 29. září).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 142 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 147 579 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 45 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků