Ssangyong chce dobývat americký trh s jiným jménem

Čtvrtá největší korejská automobilka hledá cesty, jak kompenzovat výpadky v odbytu na ruském trhu. Ssangyong nyní poprvé oficiálně přiznal snahu vstoupit na extrémně náročný americký trh. Má se tak stát v roce 2019 a automobilka k tomu použije jinou značku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Ssangyong SIV-2 s hybridím pohonem má naznačovat připravované modely pro americký trh. Korejská značka ale použije v USA jiné jméno

Jedná se o velmi důležitý krok, ale zároveň také velmi riskantní. Ssangyong nyní celou záležitost řeší s majoritním vlastníkem Mahindrou. Indická Mahindra koupila 70% podíl v korejské automobilce v roce 2011, čímž ji zachránila od bankrotu. Ssangyong od té doby ale nevydělává.

Zajímavosti | Život řidiče | Škoda | Volkswagen | Byznys | BMW | Renault | Honda | Peugeot | Suzuki | Nissan | Seat | Maybach

10 novodobých automobilových propadáků

Bohatý americký trh by mohl pomoci plnit cíl prodávat přes 500 000 aut ročně, ale požadavky zákazníků jsou velmi specifické a hlavně náročné. Ssangyong se tu chce prosadit s cenově dostupnými crossovery, které nabídnou vysokou míru aktivní i pasivní bezpečnosti, široké možnosti konektivity a moderní systémy poloautonomní jízdy.

Americké modely Ssangyongu mají vycházet z konceptu SIV-2. Dostanou tedy i hybridní pohon složený z úsporné patnáctistovky a 10kW elektromotoru, který získává energii z 500Wh akumulátoru. Nové Ssangyongy mají také používat 48V elektrickou síť. Automobilka plánuje investovat v USA zhruba 100 milionů dolarů (2,4 miliardy korun).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků