Ssangyong C200: začátek ofenzívy?

8 komentářů

šmoula
7. října • 9:48

Proč ne s manuálem,to snad nemyslí vážně,...jr

Zelí
7. října • 11:26

S manuálem dneska kvedlá jenom moula.

šmoula
9. října • 19:07

Ad,1]jsem kuchař a kvedlat umím
Ad,2]výsledný rozdíl ve spotřebě,Tě mile překvapí,...jr

Zelí
12. října • 12:18

Jezdím s automatem i s kvedlákem a rozdíl ve spotřebě nepozoruju. Pokud honíš spotřebu tak si nekupuj suvko. Suvko je jen nástavec na pe..s a to není nikdy zadarmo.

Zelí
7. října • 8:50

Proti předchozím modelům se v designu posunuli o několi generací dopředu a nemají v tom žádný hendikep. Mám pocit, že autovýrobce v naší socieurozóně čeká osud textilního, kolařského, hračkářského, plastikářského ....... průmyslu.

w
7. října • 22:07

jup, suhlas

DaewooMaster
6. října • 18:57

Z článku vyplývá, že se jedná pouze o spolupráci obou automobilek, ale ve skutečnosti čínský SAIC firmu SsangYong Motor Company vlastní již od roku 2004. Dále je pravda, že prozatím se export SY zaměřoval na "off-roady a užitková a velkoprostorová vozidla", ale není už pravda slůvko "výhradně" - neboť cca 2 roky v letech 1997-2000 (kdy byl SS pro změnu vlastněn firmou Daewoo) se např. u nás nebo v Polsku prodávala limuzína Chairman vyráběná od roku 1997 doposud... B-] A např. v Rusku se prodávala také dodávka Istana, jejíž dieselový motor poháněl pouze zadní kola (tedy pro tento model také neplatí v článku uvedená informace "osazená výhradně rámovými podvozky, pohonem všech kol").

andy
6. října • 17:45

predok je veľmi podobné novej Kia Sorento, ktorá sa už testuje niekoľko mesiacovB-]

Doporučujeme

Články odjinud