Ssangyong C200: CUV do města i přírody (spy photos)

V poslední době se stále více prosazují vozy kategorie CUV (Compact Urban Vehicle), u kterých se schopnosti proplouvat terénem neberou vůbec jako jedna z priorit. Jejich předností je u mnoha zákazníků vyšší posed za volantem a možnosti občasných výletů do přírody, kde „nechytí“ spodkem na každých sto metrech.

Taková je prostě doba a dobře to ví i u Ssangyongu. Po představení konceptu C200 na pařížském autosalonu v roce 2008 se totiž pustili do jeho testování, které špionážním fotografům opět neuniklo. Nový model má podle předpokladů přijít na trh koncem tohoto roku.

Nevkusné prvky designu z nedávné historie Ssangyongu se zřejmě opakovat nebudou, tvary modelu C200 si vzalo do parády studio ItalDesign. Velikostí půjde o vůz podobný Volkswagenu Tiguan nebo Toyotě RAV4, na délku bude měřit 4,4 metru.

Dle dostupných informací se tvrdě pracuje na vývoji podvozku, jízdní vlastnosti by tak nemusely být vůbec špatné. Prozatím jsou pro model ohlášeny tři motorové variace. U verze C200 Aero budou na výběr dvě jednotky - dvoulitrový turbodiesel s výkonem 175 koní a zážehová osmnáctistovka. Zajímavější ale bude verze C200 Eco, kombinující elektromotor a vznětový agregát - výrobce slibuje snížení emisí CO2 až o 50 %, se spotřebou to pochopitelně nebude příliš jiné.

K dispozici bude šestistupňová manuální i automatická převodovka a kromě toho si zákazníci budou moci zvolit pohon pouze přední nápravy nebo všech čtyř kol. V Evropě to však nový model lehké mít nebude, s většími prodeji se počítá hlavně na asijských trzích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ssangyong C200 - šance na vzkříšení?

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků