SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

Pánové z Hennessey Performance pokračují ve zkouškách další své bestiální modifikace Zmije.

Není mnoho ladičských firem, které by se na vylepšování typických amerických sportovních automobilů soustředily tak oddaně jako Hennessey Performance. Jistě, jejich Hennessey Venom GT je zřejmě v současnosti nejpopulárnější, ovšem v nedávné době byly představeny třeba modely SRT700 alias Dodge Challenger nebo Hennessey Viper 650R odvozený z předchozí generace „zmije“. Nyní se k tomuto tématu u Hennesseye vrací, pochopitelně ale v souvislosti s nejnovější generací modelu SRT Viper. Co na tom, že se SRT Viper neprodává moc dobře

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Venom 700R od Hennessey Performance

Na novém videu se můžete podívat, jak probíhají zkoušky této přestavby s označením Venom 700R, jež sice vychází ze sériové verze Viper GTS, ovšem aplikovat ji lze údajně také na základní Viper. Desetiválec s objemem 8,4 l prošel řadou úprav zahrnující především zástavbu upravených hlav válců s nerezovým sáním či nového výfukového traktu s větším průměrem a katalyzátory závodního typu.

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Příslušenství | Premiéry | Design | Dodge

SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Upravený podvozek Venom 700R dostal stavitelné pružicí jednotky Penske nebo přídavný chladič diferenciálu, na první pohled si na voze všimneme aerodynamických doplňků z uhlíkových kompozitů. A teď to nejlepší. Motor po zásazích dosahuje výkonu 715 koní (526 kW) při 4 400 ot./min. a točivého momentu 941 Nm, výrobce slibuje zrychlení z 0 na 96 km/h za 3,1 s, čtvrtili za 10,7 s s rychlostí 215 km/h a „maximálku“ na hladině 347 km/h.

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků