SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

Seznam kapitol
  1. SRT Viper, Video
  2. Fotogalerie

Zřejmě tou vůbec největší novinkou letošního autosalonu v New Yorku se stal nový SRT Viper. Nebudeme zde dlouze natahovat úvody a popisovat design, případně interiér. Vše v tuto chvíli nejlépe řeknou fotografie, kterých najdete v galerii bezmála padesát a aby toho nebylo málo, nabízíme také tři videa.

Design | Sportovní auta | Dodge

SRT Viper 2013: první fotografie ještě před premiérou

Nejdůležitější věcí je motor. Žádný downsizing se naštěstí nekonal a pod kapotou SRT Viperu najdeme obří desetiválcovou jednotku o objemu 8,4 l. Její maximum je 649 koní a 813 Nm. Další dobrou zprávou je přítomnost manuální šestistupňové převodovky no a samozřejmě pohon zadní nápravy.

Přesná data ještě výrobce nezveřejnil (maximálka přesáhne 330 km/h), ale díky důrazu na co nejnižší možnou hmotnost bude jízda určitě dost zajímavá. Viper váží 1567 kg, kdo si připlatí za paket Track, ten dostane auto o hmotnosti 1425 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. SRT Viper, Video
  2. Fotogalerie
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků