SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

Seznam kapitol
  1. SRT Viper, Video
  2. Fotogalerie

Zřejmě tou vůbec největší novinkou letošního autosalonu v New Yorku se stal nový SRT Viper. Nebudeme zde dlouze natahovat úvody a popisovat design, případně interiér. Vše v tuto chvíli nejlépe řeknou fotografie, kterých najdete v galerii bezmála padesát a aby toho nebylo málo, nabízíme také tři videa.

Design | Sportovní auta | Dodge

SRT Viper 2013: první fotografie ještě před premiérou

Nejdůležitější věcí je motor. Žádný downsizing se naštěstí nekonal a pod kapotou SRT Viperu najdeme obří desetiválcovou jednotku o objemu 8,4 l. Její maximum je 649 koní a 813 Nm. Další dobrou zprávou je přítomnost manuální šestistupňové převodovky no a samozřejmě pohon zadní nápravy.

Přesná data ještě výrobce nezveřejnil (maximálka přesáhne 330 km/h), ale díky důrazu na co nejnižší možnou hmotnost bude jízda určitě dost zajímavá. Viper váží 1567 kg, kdo si připlatí za paket Track, ten dostane auto o hmotnosti 1425 kg.

Následující kapitola
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek