Šrotovné od předvčerejška i u nás, zatím neoficiálně

78 komentářů

Petr
2. dubna • 15:11

Jiz jsem dlouho na autorevue nic poradneho necetl (nebot "recenze" ojetin me prilis nezajimaji), a proto tyto stranky otviram jen pri nejvetsim poobednim zoufalstvi, ale dnes jsem z nudy par poslednich clanku rozklikl, s tim, ze si zbezne projdu diskuze a mozna v nich objevim postesk na klesajici urovni autorevue.cz.
Co jsem ale objevil (spis nabyl:-)), je pocit,ze p. Ondrasik je zde asi zamestnan jako "vyhazovac", pokud mohu tento pojem pouzit...
Vzdy kdyz nekdo projevi svuj nazor, jez neni pochvalny, byva okriknut p. Ondrasikem, nekdy dost nevybirave (jako treba pri diskusi o ojetine Mazde 6)(napr.:"Kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde. Lidi jako vy by pindali i kdyby tam bylo vse z vyse uvedenho. Zase by jim vadilo, ze nezmerili na setinu presne kotouce, pak zase a pak zase."). Mozna by mu neskodilo, vygooglovat si par zakladnich pravidech slusneho chovani. Zdali by nestalo na zvazeni kompetentnich osob na CPRESS, jestli tohoto dotycneho pana opravdu potrebuji, a nebo ho odkazi na pusobeni v nejakem nocnim podniku pochybne urovne...:-)Abych neplakal na nespravnem hrobe, posilam tento prispevek i jako pripominku redakci...
Mejte se

Pepa
2. dubna • 22:36

Já se divím, že se vždycky najde někdo, kdo s Ondrášíkem ještě diskutuje. Kdo sem chodí častějí ví, že je to zbytečné.

Jogurt
3. dubna • 17:54

Je to bezvadná rozcvička na dialogy s obdobnými individuy v běžném životě.

Radek Ondrášík
2. dubna • 22:46

;-) nekdo prozre brzy a nekdo nikdy :-))

Radek Ondrášík
2. dubna • 15:28

Jelikoz nemam s redakci AR nic spolecneho bude vase zadost dost tezko vyrizena k vasi spokojenosti ;-)Ale asi si z toho vezmu jednu vec. Asi 3/4 roku jsme zde prispival anonymne, v naprosto stejnem duchu a nebyl problem. Kdyz jsem po te dobe oprasil stary nick, zacaly zase osobni vylevy par lidi. Tim jsem si jenom potvrdil, ze tu vubec nejde o obsah slov, ale o to jmeno, ktere nekteri nejsou schopni vstrebat. a to hlavne ti, kteri budou vzdy anonymni pisalkove.Tudiz prejdu zpet do anonymity, vysledek bude pozitivni. Par zoufalcu se uklidni, ze uz tu nejsem a reakce na to co pisu se vyrazne uklidni, byt budou uplne stejne.

Petr
3. dubna • 9:13

Nekolik poznamek:
1. Pokud nejste clenem redakce, proc pouzivate kontaktni mail radek.ondrasik@cpress.cz
2. Nejde mi o vecnou napln reakci, kazdy ma pravo na svuj nazor, jde mi o vulgarizmy a o demamgocke argumenty. U anonymnich uzivatelu nebo i "lidi z ulice", kteri pouzivaji vulgarizmynebo odpovidaji, jako by se bavili v hospode, je to smutne, lec ne vsichni maji "jemne francouzske vychovani", ale u nekoho ktery (byt tvrdi, ze nema s redakci nic spolecneho), bych cekal chladnou vecnou argumentaci, a ne jak kdyz se bavi dva lide s nedostudovanou zakladni skolou, to me prijde smutne. Pokud se server autorevue.cz chce tvarit jako seriozni medium (a ne jako klub "tuneru" aut, ktera by snad kvuli bezpecnosti nemela jezdit po verejnych komunikacich - tim bych se nechtel jakkoliv dotknout takoveto skupiny, paklize existuje), tak by si mel dat pozor na to, aby se soukrome osoby zastitovali jejich el. adresou, nebo takove osoby poucit o pravidlech etikety. Jak jsem ale cetl reakce dalsich neclenu (?? :-)) redakce, tak muj povzdech pravdepodobne zapadne do bahna...Preji vsem pekny den, reagovat jiz nebudu, nebot by to asi bylo hazeni hrachu na stenu, jak uvadi jedno prislovi...:-)

Radek Ondrášík
3. dubna • 9:21

Daný email vznikl tím, že při registraci byl v dané době použit. Od té doby jsem si ho nezměnil. Pokud bych měl email Seznamu, taky to neznamená, že jsem zaměstnanec této společnosti. Holt obyčejné přehlédnutí. Ale chápu, že pro vás základ problému.K tomu zbytku nemá smysl cokoli říkat, protože to je další z výkřiku do tmy, stavějící na jenom přehlédnutí se změnou emailu v účtu. Ale Vám to k radosti stačí.A co se týká chladné a věcné argumenta, te jsem zde dal více než dost. Ale pokud někdo jenom nadává a naváží se z módních důvodů do určitých firem, pak co s nimi že.Kupodivu kde jsou ti lidé, co křičí o reklamě dnes? Články o nabídkách Citroenu a Škody nikomu nevadí? Vždyť je to přece skrytá reklama. Nevýhodné nabídky vázány leasingkem apod.A o tom to je.Takže se mějte pěkně a příště více přemýšlejte.

lunochod
2. dubna • 23:11

Radku, přece bys nebyl taková sv.ně abys přešel do anonymity! Čověče, vždyť ty to tady oživuješ, ty měníš svět, možná píšeš i dějiny! Jestli se dycky na něco těším, tak na diskuse s tebou. Neblbni, přispívej!

Jogurt
3. dubna • 17:52

Anonymitu změnou nicku těžko dosáhne. Ty perly se poznají na sto honů.

milan1570
2. dubna • 20:47

Nesnáším AAA !!! :-D:-D

Radek Ondrášík
2. dubna • 21:19

To já taky :-D:-D

Jiří Duchoň
2. dubna • 22:57

Milí čtenáři, původně jsem nechtěl, ale nakonec svůj příspěvek do této diskuse přeci jen připojím. Především bych chtěl bývalému kolegovi Radkovi vyjádřit své nejhlubší uznání za jeho trpělivost. Také já, podobně jako každý objektivní čtenář, chápu, že zde Radek nebojuje za podporu AAA Auto, ale pouze proti tuposti některých diskutujících a jejich vulgaritě a neschopnosti generovat vlastní názory. Neustálé, a většinou dosti vágní, poukazování na finanční problémy AAA Auto je opravdu smutným projevem škodolibosti lidí, kteří nikdy nic pořádného neudělali. Vůbec pak nechápu, proč se v souvislosti se specifickým druhem "šrotovného" o takových věcech bavíme... Kdysi se obevily špatné zkušenosti s touto firmou. Ta dnes nabízí, pokud vím, několikadenní lhůtu na výměnu auta bez udání důvodu, pojištění mechanických závad, možnost návštěvy vybraného servisu nebo doživotní záruku na původ vozu. V každém obchodním molochu se jistě objeví šlendrián, nebudeme si nic nalhávat. Taktéž samozřejmě nemohu tvrdit, že i v AAA Auto musí být každý čistý jak lilie. Pokud však zákazník přistoupí k nákupu laxně a koupí si prošlé mléko, zevnitř potrhanou postel nebo špatné auto, je to bohužel jen a jen jeho chyba. Následující věty jsou jen dalším opakováním toho, co jsem psal již dříve. A berte to prosím jako fakta. Zkuste najít v jediném z mých článků pokus o glorifikaci společnosti AAA Auto nebo snahu uvést čtenáře v omyl. Věřte, neuspějete. Denně se přehrabuji v řadě aktualit a zpráv a vybírám ty, o nichž si myslím, že patří k čtenářsky nejzajímavějším. Stále nechápu, proč některým čtenářům vadí, že se zde objeví bleskovka o nějakém novém produktu od AAA...Nevím jak dříve, ale za mého působení na Autorevue.cz AAA Auto nepatřilo k našim inzerentům, nakladatelství, redakce ani redaktoři tedy od této firmy neinkasovali peníze ani jiné požitky. Je to prosté. V autobazaru si vyberu auto, poté si jej natankuji, s kolegy otestuji a svá zjištění sepíši. V závěru jen doplním, od koho jsem vůz měl půjčený. Což je ovšem běžná praxe i při zápůjčkách od dealerů nebo importérů. Milí čtenáři, opravdu nechci působit arogantně, ale bohužel jsem z podobných diskusí přesvědčen o tom, že někteří pisatelé nejsou schopni opustit zažitá dogmata a podívat se na věc skutečně objektivně a věcně. Samozřejmě se to netýká jen diskusí kolem AAA Auto. Za vaše příspěvky všeho druhu jsme v redakci rádi a konstruktivních připomínek si opravdu vážíme!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
3. dubna • 6:17

Hlavní problém tohoto článku je v nadpisu. Kdyby tam bylo uvedeno něco ve stylu "AAA Auto nabízí šrotační prémii", tak by bylo vše v pořádku, jenže Vy jste článek nazval, že je u NÁS nabízeno šrotovné, tedy člověk by očekával přehled trhu i konkurentů, ne jen jednu společnost, protože šrotační prémii nabízí minimálně i Auto ESA a Fiat. Taky je zajímavé, že o šrotovném od AAA Auto se tady píše již po několikáte, ale o tom Fiatu a Auto ESA ani jednou, ale možná jen procházíte jiné stránky :-)

Jogurt
3. dubna • 17:51

A máme tu opět pevně semknutý šik současných a bývalých redaktorů AR v jejich dvojité funkci kumulované do redaktora a zároveň advokáta AAA v jedné osobě.
Pánové mají absolutní patent na rozum, protože každý, kdo s nimi nesouhlasí, má buď mylné informace, nebo je pomýlený, přípdně lže a nebo tomu prostě narozdíl od nich nerozumí.
Pánové rozumí nejlépe autům, rozumí nejlépe byznysu, rozumí nejlépe ekonomice a účetnictví, rozumí nejlépe marketingu a rozumí nejlépe všemu ostatnímu.
Prostě redakce současných a bývalých brouků pytlíků.
Mrzí mě, že ještě nejsou v politice. Byla by to ještě větší parodie, než dosud.

Jiří Duchoň
3. dubna • 23:32

Opět příspěvek zcela mimo mísu. Nemluvím za ostatní, ale já si patent na rozum nepřisvojuji. Zbytku Vašeho sdělení jsem zřejmě neporozumněl. Jediné nač apeluji je zdravý a objektivní úsudek, nic jiného.

Jogurt
4. dubna • 13:22

Milý pane, pokud netrpíte výrazně sníženou rozpoznávací schopností, i zbytku příspěvku budete rozumět, pokud si přečtete diskuse nad ním.

Mitch
2. dubna • 11:30

Je to jen další jejich vychcanost a šikovně udělaná reklama která nic nestojí. Je to jasný, proč je to podmíněný financováním??? Protože tu celou slevu přeplatíte :-D. Jednoduché a někdo se na to určitě chytne :-D

Jogurt
2. dubna • 11:33

teď se jich ale musím zastat. Tohle nedělá jen AAA, jde o běžné praktiky řady prodejců nových aut, najdete je pod značkou "zvýhodněná cena platí při financování prostřednictvím....leasingu". A opět nejde o nic jiného než o past na hloupé lidi. Nikoli nezákonné, pouze nemravné.

Radek Ondrášík
2. dubna • 11:36

Ne, je to naprosto korektní. Pokud neumí zákazník čist, pak je to jeho problém.

Jogurt
2. dubna • 11:48

A v tom je mezi námi rozdíl. Vy má te hranici nemravného (=nekorektního) jednání jinde než já, on, ona, my, oni, ony.

Radek Ondrášík
2. dubna • 12:06

Přesně tak a o tom to často je. Někdo vidí věci tak a jiný jinak. Někdo pokládá za okrádání, když si prodejce přihodí marži 10% a někdo neřeší marží 100%. Někdo to a někdo ono. Těžko se pak dobereme jednoho správného výsledku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rockblock
2. dubna • 14:07

precital som si vsetky prispevky v tejto diskusii a vychadza mi z toho nasledovne:
- absencia priznania pana Ondrasika, ze sa mylil, ze AAA su velke aj mimo Ciech, ked mu bolo jasne dokazane, ze su velki len v CR a SR (celkovo malo casty jav, aby som od kohokolvek pocul ospravedlnenie, ze sa mylis, ze by priznal chybu, takze toto sa netyka len p. Ondrasika)
- je jasne, ze akcia je namotavka a ako napisal niekto vyssie, ak tam dovlece clovek stary kram, daju mu naspat priklad 10.000 (urcite sa budu snazit dat najnizsiu taxu, sak nie su charita, ako sam pisete... ;-) ), ale musi zaplatit ekodan (ci jak sa to u vas vola) plus musi novy voz financovat cez ich sposob, teda nie na drevo... Chapem, ze od nich berete auta na testovanie a tudiz si nemozete dovolit poukazat napriklad na takuto kulehu, ze ta akcia vlastne vyhodna vobec nie je.
Zatial len smiesne, ale smutne to zacne byt, ked vidim, ako zurivo ich obhajujete. Kdesi vyssie ste napisali bodka. A potom reagovali asi tucet krat. Ak sa chcete hrat na moderatora diskusie, tak potrebujete viac nadhladu a ovladania sa. A nijako vas neospravedlni, ze ludia v diskusiach su hulvati. To je ako keby som povedal, ze auta zabijaju ludi. Houby, ludia zabijaju ludi...pekny den, esteze ide vikend...

Radek Ondrášík
2. dubna • 14:51

Vaše logika je poměrně pokřivená. Tvrdil jsem, že AAA je největší i v jiných státech, než ČR. Slovensko není jiný stát? Takže ok, uznávám, není největší ve všech, kde působí, ale v části ano. Na druhou stranu omluvu očekávám i od vás.Druhý bod nebudu komentovat, je na každém jedinci, aby posoudil nakolik je nějaká nabídka výhodná. Pro vás není, pro mne také ne a pro někoho třeba ano. Chcete objektivitu, nebo subjektivitu, abychom posuzovali za všechny co je pro ně dobré a špatné? Zde máte fakta o tom, že je nějaká akce a zda ji využijete, nebo ne, je na vás. dělá se to samé i u akčních nabídek automobilek, které se zde uvádí a také nikdo neřeší tak hrozně jako vy, co je a naní výdhoné.Dále bych vás požádal, abyste mne nespojoval s redakci. Nepracuji v ni, nemám z ní žádný příjem (právě naopak), nejsem redaktor, netestuji vozy, nemám žádnou majektovou účast na Autorevue, abych se tu snažil udržet nějaké inzerenty apod. firmy.Naopak to vy a ostatní se horlivě snaží AAA napadat. Jak tupý vůl, který se žene za červenou hadrou. Pokud se napíše o podobné akci u Citroenu, všichni to v klidu přejdou. Když se to napíše o Peugeotu také to nevadí. Když se to napíše o AAA, přížene se pár zakomplexovaných chytrolínů a začnou mlít o uplacensoti redakce apod. Uvědomte si, že auta půjčuje asi padesátka firem, máte snad pocit, že se zde každá firma, která AR půjčí auto vychvaluje? Nebo každý inzerent?Jste opravdu naprosto mimo, ale to je dáno tím, že v první řadě vůbec nevíte, jak fungují podobné redakce a za druhé je to jenom o tom, že vám nevadí ten článek, ten je v pořádku. V pořádku je i to, že se píše o tom, že je někde nějaká akce, byť není příliš výhodná. Vám vadí ty tři blbé písmenka z názvu firmy. A i kdyby zde vyšel jakýkoli článek, kde se objeví AAA, pak je to špatné a je to uplacené a je to reklama.

rockblock
2. dubna • 15:11

pokrivena logika: aj v inych krajinach predpoklada viac krajin, ja som napocital len jednu - SR. Nepusti ani matematka ani gramatikaje na kazdom, aby to posudil - mno... jakozto tieznovinar s Vami urcite nesuhlasim. 10 ludi moze opisat jednu a tu istu vec, a pri jednom budem mat pocit, ze vec je dobra, ale dalsi moze fakty zoradit tak, ze sa budu zdat nevyhodne. Netreba sa ale schovavat za subjektivitu, ked fakty hovoria za vsetko - rovnako matematika nepusti. Zostava otazka - preco sa pise o nevyhodnej akcii?reagujete na veci, o ktorych nepisem. Jednak som vo svojom prispevku nenapadal AAA ako pisete, ale pousmial som sa nad vasou horlivostou a neuvazenymi vyrokmi. Vsetci vieme, ze kazdy musi z niecoho zit. Je to normalne a bohuzial, casto to ohyba skutocnu pravdu. My vieme, ze si nechcete pohadat AAA, ja to viem, oni to vedia. Tak to nechajme pritom. Mohli ste to prejst taktnym mlcanim, ale tym, ze sa tu "perete" jako bojovny pes si to len sam zhorsujete...Rovnako pisete, ze vas nemam spajat s redakciou - nic takeho som v prispevku nenapisal. Vidite, reagujete na prilis vela veci iniciativne a zbytocne. Potom sa necudujte, ze poskytujete druhym dovod a informaciu na zadrapnutie. A viete ako vy tak aj ja, ze ludia to skor alebo neskor vytiahnut. Radim vam, je to rovnake, ako pri stretnuti s US policajtom - zasada nehovorit nic. Aj ked poviete Ja som ho nezabil, moze sa to skaredo zvrtnut proti vam (ako vikendove naucne pobavenie - tu je video http://video.google.com/videoplay?docid=-4097602514885833865) na margo toho, ze neviem, ako funguju redakcie - dakujem za opytanie, jednu sam prevadzkujem a pre dalsiu som pracoval (jeden z najvacsich mesacnikov na Slovensku)
Vidite to sam - napisal som vam dve veci, vy ste na mna vytiahli 3 nove, o ktorych ani nebola rec a v ktorych ste si zbytocne zavarili.ja vam naozaj prajem pekny vikend, bezte von, do prirody a snazte sa trochu ukludnit. Prospeje to vsetkym stranam.

Radek Ondrášík
2. dubna • 15:26

rockblock:jak mam s vami diskutovat, kdyz si sam sobe odporujete.1. nespojujete mne s redakci? Jak si pak mam vylozit co mi pisete. Cituji: "Chapem, ze od nich berete auta na testovanie a tudiz si nemozete dovolit poukazat napriklad na takuto kulehu, ze ta akcia vlastne vyhodna vobec nie je."- AAA mi auta nepujcuje. Pujcuje je redakci AR. Takze bud jste prestrelil, nebo jste mne touto vetsou spojil s redakci.Vsetci vieme, ze kazdy musi z niecoho zit. Je to normalne a bohuzial, casto to ohyba skutocnu pravdu. My vieme, ze si nechcete pohadat AAA, ja to viem, oni to vedia. Tak to nechajme pritom.- mne osobne opravdu AAA neplati. Mozna maji nejakou inzerci na AR, to ja ale netusim, zeptejte se jinde. Nejsem v redakci.Takze to mame to vase spojovani me osoby s redakci. A to vase protireceni.********************
Ke zbytku se nebudu vyjadrovat, protoze jednoduse nemate pravdu. Kdyz si prectete co tu o AAA pisu, tak musite dostat pocit, ze za moje vyroky mne nemuzou mit moc radi. Nepisu tu o nich nijak pozitivne, ba prave naopak. Takze i toto jde primo proti tomu co pisete. Ja rikam rovnou, ze je to stejna verbez jako ostatni prodejci aut, jenom z toho nedelam takove halo jako vy a ostatni.Vasi snahu o to vypadat velmi fundovane, zblepty o matematice apod. si nechte pro sve pratele, na mne to nepusobi. V jednom ostavci neco reknete, abyste si to sam v druhem poprel - viz. vyse. Az si to v hlave srovnate, pak budu v diskusi pokracovat dale. Do te doby to, jak uznate sam, nema smysl.

rockblock
2. dubna • 15:39

nemame vas spajat s redakciou - takze vy ste uplne autonomny clovek, vy vlastne ani tieto clanky nepisete... Ale no tak... Ja netvrdim, ze vas niekto za nieco plati - opat ma zle citate, vycital som vam horlivost v reakciach... odvadzanie pozornosti od temy prispevku vam ide skvele, nastastie citat viem a prispevky tu zostavaju, tak si kazdy moze precitat a urobit si vlastny nazor. nehovoriac o tom, ze sa pustate do tem, v ktorych mozete vyslovene zhoriet - ad genialny tah ist na burzu... vy necitate spravy? povedat nieco taketo v tychto casoch je dost velka trufalost... bavme sa o autach a zostanme pri nich. Ja tiez nedebatujem v clankoch o jadrovej fyzike, lebo mam o nich houby sajnu, nerobte to ani vy. Alebo to kludne robte, ale potom sa necudujte, ze tak davate len a len sam druhym dovod na protiutok.

Radek Ondrášík
2. dubna • 15:50

Od cervence 2008 nejsem clenem redakce. Tecka. Konec. Finito. Dal jsem vypoved ke konci roku 2007 a pul roku pak delal jeste externistu. Dnes ani to nedelam. Kdyz se podivate, tak opravdu tyto clanky nepisu. Tuším, že v minulosti za dob mého působení jsem napsal 1-2 články o tuším prodeji Fabie v AAA, možná ještě něco, ale to byl zcela standardní článek. Takže opět zopakuji, že nemám s redakcí nic společného, nejsem jejím členem, nepíšu pro ni, jenom zde diskutuji.Kdybyste byl poradny chlap, tak proste priznate, ze jste si mne spojil s redakci, ze jste mel za to, ze jsem jejim clenem a proto jste psal o tom placeni, o tom rozhadani se apod. O tom jste taky ostatne psal. Nyni z toho jenom srabacky bruslite ven. Smutne a ubohe, jinak se s vami dalo i mluvit.PS - přiznám 2 články, které vyšly asi před měsícem. Jeden o Superbu a druhý o cenách nových vozů v PL.Pokud se tedy jenom budete hloupe vykrucovat z vlastnich slov, pak pokladam diskusi z me strany za ukoncenou.

rockblock
2. dubna • 16:09

jedna vec mi nejde do hlavy - preco ste sa potom do tejto debaty nechal takymto sposobom zatiahnut? Ja som nenapisal, ze Vas niekto plati, zato vy ste mi to vytkli pre istotu este raz. A aj ked uz nie ste v pracovnom pomere, Vase spravanie v tejto debate rozhodne vyzera, ako keby to nebola pravda. Elektronicke media ani ine nemaju vo zvyku zverejnovat kedy a s kym rozviazali pracovny pomer, ani ma to nezaujima, orientujem sa podla konkretnych reakcii konkretnych ludi - v tomto pripade podla Vas a toho co ste tu napisali. Pri nasej komunikacii sme sa dostali az tam, ze ste mi vytkli nakoniec este aj slusnu formu komunikacie, ktoru som s Vami zacal. No neni o com.Neposuvajte debatu tam, kde nikde ani nebola, vytkol som vam prilis horlive reakcie - basta. Ze ste si z nich vyvodilli sam rovnicu "vy=plateny z AAA" je len a len Vas problem. Mne je v podstate zahadou, za koho sa tu vlastne bijete, uprimne to netusim. Ak za pravdu, tak su mi rovnako zahadne prostriedky, ktore pouzivate. Ak ste tu navyse uz nejaky ten rok a viete ako to tu chodi, tak ma to prekvapuje o to viac, ze sa nechate takto vyprovokovat.Ale jasne, kedykolvek mozete prejst do anonymity. Ak si myslite, ze to vyriesi problem, ze s vami ludia skratka mozu niekedy nesuhlasit. V diskusii u mna plati to iste ako na ceste - hlavne klud a nenechat sa vytocit, lebo nakoniec vy budete ten, kto moze sposobit havariu.pekny zvysok dna

bohous
2. dubna • 10:49

myslím že nejsem sám:1. odprodej auta v časech kdy AAA sídlilo na své první adrese:
auto mělo prasklý závěs tlumiče vedle VIN. opraveno viditelným svarem. Komentář obchodníka "tohle ti nevemu, dneska už mi cajti tři káry vzali" pan majitel přítomen osobně (škoda , byla by to hezká fotka s tou cedulí na které se prodávali jen doklady a vyrovnanými kusy plechu s VIN)
2. Nákup auta s prověřeným původem:
Koupen Golf s garancí původu. Po prověření u té samé organizace zjištěno že kradený není, že před 14 dny byl vyřazen pro totálku v německu. Po sundání koberců bylo jasno.
3. Nabídka auta pro zaměstnance:
Nabídka zaměstnavatele na zánovní feldu se slovy "budeš první majitelka" Nerealizováno.Všechny zkušenosti ukazují že se nejednalo o nedopatření, ale politiku firmy. Která se postupně legalizuje, ale kdo pamatuje začátek (například legendární heslo "jezdí dobře") na tyhle p.r. kecy prostě neskočí. AAA je bazar který pro mne vyrostl na velké špíně, obchodu s kradenýmy vozy jejich vědomé legalizaci (samozdřejmě s přenesením právní zodpovědnosti na dodavatele)p.s.: hádanka na závěr: kolik majitelů českých bazarů má doma za koupelnou trezorovou místnost se zbraněmi a zásobami potravin?

Radek Ondrášík
2. dubna • 11:10

Máte-li nějaké důkazy o protizákonném jednání, pak vše oznamte na PČR, což je ze zákona i vaše povinnost. Pokud to jsou jenom nějaké uražené plky, pak proč ne.

bohous
2. dubna • 17:04

slyšel jste ty plky v přiměřené míře na ostatní bazary? Já do áček chodil od prvního roku jejich fungování. Byl to vzor české autíčkářské špíny. A z té tradice vyrostly tam kde jsou. Opravdu Vám stojí za to takto hájit takového inzerenta??? Já bych mlčel dokud platí. Ale zatávat se takových darebáků tomuto webu škodí.

Radek Ondrášík
2. dubna • 17:35

Rada č.1: naučte se číst
Rada č.2: než něco napíšete, přečtěte si to zde, abyste neodpovídal na něco, co není pravda
Rada č.3: pak diskutujte1. - již asi 100x jsem napsal, že tato firma možná někomu platí, ale já osobně z toho nic nemám. Nejsem členem redakce apod. Takže osočení, že platí někomu nějakou inzerci a proto je já hájím je naprosto lichá.2. - když si to zde pořádně přečtete, tak zjistíte, že je nehájím ani v nejmenším, ba právě naopak o nich mám názor, jako o všech pofiderních prodejích ojetin v ČR, tedy velmi špatný a v tomto ohledu bych o nich moc pěkného nepsal ani kdyby mi přímo platili.3. - jediné co zde řeším je to, že je prostě "in" nadávat na určité firmy a AAA patří mezi ně. Upřímně řečeno, každý si koupí to, co si zaslouží. Nic víc a nic míň. A platí to u AAA, platí to u jiných bazarů platí to při koupi na inzerát. Všude se nabízí vraky, všude se nabízí dobrá auta. Pokud někdo kašle na kvalitní předprodejní kontrolu, pak si koupí to, co si zaslouží, třeba vrak. A ten si koupí kdekoli. A naopak, všude (ano i v AAA) se dají koupit velmi kvalitní ojetiny bez problémů.Upřímně já prodal desítky a desítky vozů. Prodal jsem je na inzeráty, prodal jsem je přes různé bazary, prodal jsem je do AAA. Výsledek je veskrze stejný. Základem je, že kupující chce co nejnižší cenu a prodávající co největší. Výsledek z pohledu prodeje byl nulový rozdíl. Ba práva naopak nutno říci, že 2x jsem měl problémy s dostáním peněz z menších bazarů, které mi prodaly vůz, což u velkého prodejce nehrozilo.Pak jsem koupil ve svém životě mnoho vozů. U autorizovaných dilerů, v bazaru, na inzerát a i v AAA. Opět orzdíl nula. I na inzerát jsem přijel k vozu o kteérm majitel hlásál ody, zamaskoval co se dalo a zjistilo se, že je to převlečený vrak. To samé jsem zažil v normálních bazarech, to samé jsem zažil v AAA. Naopak i na inzerát jsem koupil výborné auto bez chyby, to jsem ale koupil i v běžném bazaru a to jsem koupil i v AAA.Prostě rozdíl ve výsledku nula. všude jsou slušní i podvodníci, všude jsou kvalitní auta i maskované vraky.

bohous
2. dubna • 20:52

nevím proč mi radíte, myslel jsem že to je forum a ne poradna od tech co si mysli ze jsou zkusenejsi.Kdyz to shrnu, jakakoli obhajoba áček mi přijde silně podobná s Al-Caponem ktereho v jiste dobe prezentovali jako ctihodneho podnikatele. Měl vyděláno, podvodů se skoro nedopouštěl, slušně podnikal, pravda když bylo třeba , uměl přitvrdit.
Ano mám rudý hadr před očima, když mi někdo říká že pan Denny je dobrý podnikatel. Stejné je to s jejich zajímavým vstupem na burzu. Pan majitel jako bývalý makléř moc dobře věděl co dělá. A v podstatě legálně prodal podíl. Vubec nikoho neošidil...Prostě mi vadí hájit něco co je vybudované na levárně. A myslím že tu jsou velké bazary kde to tak zásadně není. Jen jim nezbývá tolik peněz a nekupují si dobrou pověst.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
2. dubna • 21:21

Já vám radil proto, protože máte očividně mylné informace. Já je nahájím, to jste na omylu. A myslet si, že ostatní jsou na tom lépe, tak ten naivismus bych chtěl mít. Nejsou a to je na tom celém vůbec to nejhorší.

Jogurt
2. dubna • 11:27

Pane, pletete si kromě pojmu "úspěch" též rozdíl mezi slovy "nezákonný" a "nemravný". Je v tom rozdíl, není to totéž.

petr
2. dubna • 8:20

Chudák ten kdo jim na tu akci skočí :-D
Čtěte pozorně !
"Akce trvá až do odvolání a je vázána na financování s vybranými partnery. Poplatek za převod vozu hradí zákazník."Takže pokud to bude hodně staré auto, tak dostanete slevu 10.000,- Kč, ale ekologický poplatek za převod auta zaplatíte sami (auto nesplňující normu Euro 1 nebo vyšší) a navíc to budete muset mít na splátky kde Vás zcela jistě pěkně natáhnou :-D

Lukas
2. dubna • 9:11

Přesně tohle jsem chtěl napsat! V podstatě dostaneš slevu cca 4.000,- za to, že si auto vezmeš na leasing/úvěr a za dobu splácení přeplatíš kupované auto skoro o 100%... Jinak když jsem u nich kupoval auto minulý rok za hotové, tak jsem slevu 10.000,- vyhádal taky a nic jsem protiúčtem nedovezl...

brabul
2. dubna • 8:55

Přesně tak, kdyby to nebylo reklamní sdělení (za které se redakce stydí, když to tají), tak se jako "novináři" rozepíšou i o možných úskalích této nabídky, ale to by to museli být novináři...

Vana666
2. dubna • 6:57

Proč to dělají ? Kdo jsou ti vybraní partneři co chtějí přispívat na cizí auta ?Anebo bude problém ve výkupní ceně auta starého ? :-|

Vašek
2. dubna • 2:48

Proč to není označeno jako komerční sdělení, resp. reklama ?!? 3-[

Radek Ondrášík
2. dubna • 7:35

A článek o Hondě není reklama? Článek o Volvu není reklama? Článek o Mercedesu není reklama? Článek o AAA je reklama? Jaký je mezi těmi články rozdíl? Ve všech se komunikuje brend firmy, hovoří se tam o službě či produktu, který daná firma nabízí. Ale jenom u jedné to má být označeno jako reklama? Proč?

petr
2. dubna • 8:14

Protože je to jen o AAA a je to tu již poněkolikáté a o konkurenci se v článku nepíš, třeba Auto ESA má teď taky marketingovou akci se šrotovným. Proč o tom není v článku ani slovo ? Jednoduše proto, že jde o reklamní sdělení AAA Auto.

Radek Ondrášík
2. dubna • 8:21

V článku o Mercedesu AMG také není psáno o tom, že podobný vůz má Audi, BMW, Cadillac apod. Takže je to také reklamní sdělení Daimler AG?V článku Cadillac Escalade Hybrid se také nepíše o jiných hybridech, je to taky reklamní sdělení a má tak být označeno?A nebo je to zase o tom, že někdo nedává AAA a vše co se o něm napíše je špatné a o komkoli jiném je dobré?Ve finále si ostatní, že se o nich nepíše mohou i dost sami. Když nedají nic vědět...

Ghost
2. dubna • 9:12

Pane Ondrasik nedelejte z nas hnupy.
Clanek o Honde se asi nebude jmenovat "konecne super auto" a clanek o "cadillacu" "novy druh hybridu".
Preste tak tento clanek by se mel jmenovat "srotovne u AAA"
Tento clanek nema se srotovnym obecne VUBEC nic spolecneho!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jogurt
2. dubna • 9:52

Rozdílů je víc. Předně Cadillac, Mercedes atd, jsou auta, t.j. cíle zájmu informacechtivých čtenářů. Autobazar je firma, nikoli auto.Za druhé, pokud PR trouba v nějaké firmě napíše sebechvalný článek, pro redakci je to plus. Pod článkem o hybridním cadillacu se objeví dva, tři příspěvky, zatímco pod článkem o skvělé nabídce nějaké obskurní společnosti na pokraji vyřazení z trhu cenných papírů se příspěvků objeví desítky. Naskakují počty návštěv webu, naskakují počty přístupů na stránku, naskakuje šance na penízky z reklamy. Tohle bych redakci ani jejím kamarádům opravdu nevyčítal. Trapné je jen to hysterické obhajování....... (ale i to přináší click-click-click...)B-]B-]B-]

Radek Ondrášík
2. dubna • 9:57

Autobazar je stejný zájem jako auto. Toto není forum jenom o autech, ale i o věcech okolo. Takže tipy třeba na akční nabídky jsou na místě, stejně jako info kde koupit ojetinu, či ji prodat.

Jogurt
2. dubna • 10:01

Pak by ovšem bylo zajímavé zveřejnit statistiku, v kolika článcích a bleskovkách za poslední rok se psalo o autobazarech, kolik % z tohoto počtu se týkalo arabsko-vietnamských handlířů, kolik jiných autobazarů a kolik značkových dealerů, kde je situace s poctivostí secondhandu o poznání lepší než v džungli. Troufnu si tipnout poměr: 95%-5%-0%. Nebo se pletu?

Radek Ondrášík
2. dubna • 10:14

Ono je to jako s akčními nabídkami. Jsou aktivní automobilky, které mají akce přehledné, informují o nich a pak se o nich píše - typicky francouzské automobilky. Pak jsou značky, které nedají vědět nic, akce mají schované a nikdo o nich neví, pak se o nich nepíše. Pokud mají firmy neschopné vedení a informace schovávají a nedají o nich vědět, pak se nelze divit, že na ně novináři kašlou. Není to jen v auto průmyslu, ale v jakémkoli jiném oboru. Prostě kdo chce být komunikován, musí mít dobře zpracované PR.

Jogurt
2. dubna • 10:26

Pane Ondrášíku, když už rok nepracujete pro CP, nepracujete teď náhodou pro nějakou síť autobazarů?

Radek Ondrášík
2. dubna • 10:34

Ale no tak. Chápu, že působím jako vystřižený z letáku, ale na výplatní pásce figuruji u jiné společnosti ;)

brabul
2. dubna • 8:48

nedají vědět??? chtěl jsi říci - neposlali peníze... !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
2. dubna • 8:52

To si myslíte, že každý, kdo se objeví v nějakém zdejším článku, tak za to platí?Prostě problém je jenom v těch třech písmenech. Ať se objeví kdekoli, je to okamžitě skrytá reklama. Když to samé udělá kdokoli jiný, pak je to správný objektivní a vyvážený článek. Tečka.

Jogurt
2. dubna • 9:19

Láska mezi CP a AAA čiší už z podrážděných reakcí každého, kdo má s CP něco společného, když se do AAA někdo z "klientů" slůvkem opře. Nejsoucí propagaci jiných prodejců šrotu sice nepostrádám, ale vyváženost v lásce k secondhandovým obchodníkům se tu tedu opravdu nekoná a stav je poněkud asymetrický. Berte to jako fakt a nezesměšňujte se zbytečnou obhajobou firmy s arabsko-vietnamskou filozofií obchodní poctivosti.

Radek Ondrášík
2. dubna • 9:37

Ale toto je i pod vaši úroveň. V první řadě mi je buřt co AAA a CP. Inzeruje tu stovky jiných firem a nikomu to nevadí. Jejich pocitvost a filosofie je naprosto totožná s filosofií a poctivostí 99,9% bazarů v ČR a okolních státech a dám ruku do ohně, že i 90% běžných prodávajících soukromých osob své vozy zamlčuje co se dá, jenom aby auto prodali. Takže zde bych si dal mezi všechny prodejce rovnítko s tím, že možná pár vyjímek existovat bude.Je to spíše móda diskutujících, jakmile se objeví AAA okamžitě reagovat ať jde o cokoli. Je to prostě IN. strejně jako se zde řeší pořád AAA, stejně tak lze na třeba živě.cz najít naprosto podobné reakce pod články o Seznamu, Microsoftu, to samé lze najít kdekoli jinde v jiných médiích u různých typů článků.Když si navíc přečtete moje reakce pochopíte, že tu firmu nijak nehájím. Neříkám, že jsou poctiví, že jsou féroví, že jsou takoví či makoví. To vůbec ne. Právě naopak. Kdo chce koupít tam vyčančaný vrak, stejně jako auto v super stavu, tedy stejně jako kdekoli jinde. Jediný rozdíl mezi AAA a jiným bazarem je ve velikosti. A upřímně úspěchy se neodpouští, ať by byla AAA jakákoli firma.

Jogurt
2. dubna • 9:41

Já jsem nepsal o Radku Ondrášíkovi. Jev je obecný. Ale pokud hovoříte o "úspěších" AAA, tak namítám, že apríl byl včera.

Radek Ondrášík
2. dubna • 9:59

Upřímně řečeno nikdo jiný, než já se v diskusích z lidí blízkých AR neobjevuje. Takže obhajování lze maximálně namířit na mne.A co se týká úspěchu - jsou největší, prodávají nejvíce, dostali se na burzu, získali peníze od investorů a Denis se má dobře. Upřímně řečeno dokonale vedená firma k dobrému výsledku zakladatele a majitele. Po této stránce této firmě nelze nic vytknout a měla by sloužit jako vzor pro ostatní, kteří chtějí vybudovat firmu pro sebe, která jim vydělá.Že to někteří nestráví je pouze daní za úspěch. Ono pro nic za nic je závist a popírání nejlepším měřítkem úspěchu ;)

1zdavu
2. dubna • 10:30

Takze podme po poriadku.Preco skryta reklama na AAA. Ludia skuste sa pozriet odkial pochadzaju auta z poslednych htestov. Tie jazdene co "testuju" tunajsi redaktorici. Tam bude odpoved prec AAA.Co sa tyka uspesnosti AAA, radku bolo by vhodne si pozriet ako sa im dari. Na burze padli ceny akcie "ako meteorit". V roku 2008 (60560 aut) maju 24% pokles predaja voci roku 2007 (79871 aut). V Madarsku (minuly rok 6650 predanych aut co je 11% z predaja) vraj zavreli uz pobocky okrem jednej co mali a aj ta uz cca minuly mesiac vraj nedvihali telefony. Z Polska sa stiahli uz davnejsie po predaji 2130 aut. V Rumunsku maju ak sa nemylim tiez len jeden plac a slaby predaj (za minuly rok 1430 vozov co je 2% z predaja). Celkovo je spokojnost s predajom len v Cechach. Na Slovensku to ide. Takze uspech bol, ale momentalne to ide ako to ide. Vid clanok u zahranicnej konkurencie z ktoreho som cerpal aj ked tomu rozumiet nebudes ;-) :
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/aaaautoveg/

Radek Ondrášík
2. dubna • 10:34

A je tu nějaký větší prodejce, který by měl větší úspěch, než oni?

1zdavu
2. dubna • 10:47

Ano zavisi to od pohladu. V cechach nie, tam sa im dari aj podla toho clanku. Ale zvysok kam expandovali tu je... Asi je vas trh jazdenych aut specificky, napriek blizkosti trhu nemecka. :-D

Radek Ondrášík
2. dubna • 10:55

Není, AAA je největší nejen u nás, ale i v některých dalších státech, vč. vás ;)

1zdavu
2. dubna • 10:59

hmm, chcelo by to este raz si precitat co som napisal vyssie. ;)

Jogurt
2. dubna • 11:21

A.A je prostě největší a basta. Prodeje neprodeje, akcie neakcie, účetní ztráta, neúčetní neztráta. A proč jinde padá na ústa? (Na naší burze rovněž.....)IMHO odpověď je dost nasnadě. Jaký národ, takový trh. Asi v PL. H a RO jsou náročnější kupující, kteří nemají o auta prapodivného původu a prodejce prapodivných praktik tak velký zájem. Česká socka holt náročná není. Vietnamská tržiště, pašované abidasky, největší autobazar, kafe jihlavanka, gothajský salám, eidam ze sójového oleje, krabicové víno, životu nebezpečné dětské hračky a zimní bundy světoznámých značek a nejvyšší kvality z boutique "vše za 39", smrdící zahulené hospody s humusem v kuchyni (polední menu za 55,-) a jiné hodnoty, po kterých jinde nejde ani občan na podpoře se u nás těší zájmu zaměstnanců i "podnikatelů". Náročnost českého zákazníka je blízká nule (v tom jsme v rámci Evropy opravdu výjimeční) a pro pocit že ušetřil je ochoten se nechat donekonečna okrádat a kupovat jakýkoli šmejd. To je realita. Někdo z ní chvíli těží (pak je největší). Je to jen a pouze o míře proletářství v národě. Až si lidé začnou vážit hodnot, řada výše naznačených superobchodníků nebude existovat. Ale to si ještě počkáme...... zatím si z "úspěšnosti" výše popsaných produktů a nabízečů jen někteří pořád ještě sednou obdivem na zadek. A jiní holt ne.

Radek Ondrášík
2. dubna • 11:35

vstup na burzu :) jak časté téma. Kdo má za to, že propad hodnoty akcií je nějaký neúspěch pak je pěkně naivní. Vstup na burzu nebyl proto, aby z toho ti, co si je koupí vytěžili, ale proto, aby se akcie prodaly a nalil se kapitál do firmy, což se povedlo na výborou. Z tohoto pohledu a z pohledu majoritního vlastníka další geniální obchodní tah. Že ho vy nechápete, to je dost možné. Ono myslet si, jak je podnikání nějaký samaritánský obor a jak jsou všichni hodní a jenom AAA je ten zlý, to už chce mít hodně naivity v pohledu. Vše je pouze o tom, jak okatě se to dělá a nedělá.A ve finále, když je to AAA tak hrozné, tak špané, tak podvodné a já nevím co ještě, pak je otázkou, jak je možné, že po tolika naletěných zákaznících apod. si tam auto ještě někdo koupí. Někde asi bude problém. Otázkou je kde. A já si i částeně odpovím.AAA prodává naprosto to samé co autozivaní prodejic ve svých bazare a co jiné bazary.AAA toho ale prodají tak 1000x více, než jiní a je logické, že pokud je někdo takto velký, bude i v absolutních číslech více problémů. Takže pokud malý bazar prodá 100 aut a bude tam jeden nespokojený, tak ten samozřejmě nepůjde tak vidět, jako když někdo prodá 100 000 aut a bude mít stejný podíl, tedy 1000 nespokojených. Ti samozřejmě udělají na pohled více hluku.Prostě iluze o tom, jak jiné bazary nestáčí, nevykupují vraky, neprodávají vraky maskované za funglovky apod. to je opravdu hodně omezené. Dělají to tak všichni a to nejenom bazary, ale i běžni lidé, kteří prodávají auta na inzerát. Jenom naprosto ojediněle lze najít prodávajícícho, který uvede všechny negativa, která o autě ví. Řekne maximálně to důležité, co jde hned vidět a u zbytku se snaží maskovat.

Jogurt
2. dubna • 11:44

Koukám že ve vás pomalu chytají saze...:-P:-PAAA neprodá 1000x víc ojetých aut než třeba ESA, Trotina nebo Porsche Inter Auto. To se hluboce mýlíte.Že si tam auto ještě vůbec někdo koupí? No zatím ještě ano, i když to jde od deseti k pěti.Že se nalil při vstupu na burzu do firmy kapitál? To ano, ovšem za cenu brutálního znehodnocení akcionáři vložených investic. Jinak řečeno, kdo investoval, naletěl. Pokud jde o vámi inzerovaný úspěch, pak nahlédněte do poslední dostupné účetní uzávěrky a počkejte si na tu loňskou. To tedy bude fakt "úspěch".

Radek Ondrášík
2. dubna • 11:48

Účetní uzávěrka ;) Od kdy je to odraz reality? Uzávěrka je taková, jakou podnik potřebuje s ohledem na budoucnost. Chce-li vysoké provozní úvěry má vysoké zisky, pokud nepotřebuje investovat jde na nulu. Klasická optimalizace a u holdingů naprosto nezbytná ;)Ano, znehodnocení investice samozřejmě, ale upřímně řečeno z pohledu firmy geniální tah. A říkejte si tomu jak chcete.A co se týká prodejů AAA a Esa, problém je i v tom, že Esa a jejich komunikace je žalostná. Problémů, když se na to zaměříte je také velké množství, akorát díky tomu, že se tolik neženou do reklamy, nejsou tak na očích.

puk123
2. dubna • 12:03

V právním státě by za to šel do basy.

Radek Ondrášík
2. dubna • 12:06

Puk: V každém civilizovaném státě existují daňové optimalizace jako naprosto legální a legitimní způsob ;)

puk123
2. dubna • 12:25

Já si tedy živě pamatuju, jak jsme platili do USA za znehodnocenou investici do TV Nova. Z našich daní. Tomu tedy říkám daňová optimalizace.

Radek Ondrášík
2. dubna • 12:27

No sice to nemá s daněmi nic společného, ale co už s váma

Jogurt
2. dubna • 11:51

Máte podivnou představu o účetních závěrkách, notabene povinně auditovaných.....
Máte podivnou představu o odpovědnosti společnosti vůči svým investorům....
Máte prapodivnou představu o morálce.........

Radek Ondrášík
2. dubna • 12:10

Jogurt: naopak. Na rozdíl od Vás se nejedná o představy. Je to naprostá realita, že se optimalizují finanční výsledky dle potřeb. V rámci holdingů o to jednodušeji. Nikdo nebude zbytečně odvádět daně, když nemusí a o tom to je a žádný audit na tom nic nezmění. Odpovědnost společnosti vůči investorům nechť posoudí investoři a případně soud, který rozhodne, zda byli poškozeni, nebo ne. Samotný propad hodnoty akcií není trestné a ani nemorální, to je normální, že se firmě navenek nedaří a často i uvnitř.Naříkám, že jejich kroky jsou mi blízké, říkám jenom, že AAA jsou výbornou společnosti ke studiu jak na trhu uspět za použití velmi kontroverzních, ale doposud naprosto legálních, praktik. To neznamená, že jsem z nich odvařený a je to pro mne modla, to vůbec ne. Stejný pohled mám na více firem, které něčeho a nějak dokázaly a to i naprosto morálně a v pořádku.To jenom vy z toho děláte pořád kovbojku, jak je AAA zlá společnost. Mi je upřímně ta firma naprosto ukradená. Pokud bude nebo nebude je mi naprosto volné. Když nebude, nahradí ji více firem, které budou menší, nebudou tedy tolik lidem vadit, ale praktiky se nezmění ani v nejmenším.

1zdavu
2. dubna • 11:44

tak doplnam aktualne info, podla webovej stranky www.aaaauto.hu, AAA ukoncila svoje aktivity v Madarsku a v pripade zaujmu odkazuje "potencionalnych" zakaznikov na predajne v Cechach a na Slovensku. Z toho predpokladam ze aj z Rumunska sa stiahli kedze tam madarskych zakaznikov neposielaju. Nieco na rumunskom webe http://www.aaaauto.ro/ visi, ale neprelozim to.
Takze Radku ziadne najvacsi bazar v ostatnych krajinach, ale uz len na Slovensku a v Cechach. A na Slovensku su aj dalsi velky hraci ako napriklad Darex, Autoalles.

Jogurt
2. dubna • 10:05

Nejen z vaší klávesnice tu zaznívá to o čem je řeč....... Neberte to na sebe. Třeba takový pan Duchoň.......Ale teď vážně, pod pojmem úspěch (a přidal bych tomu neméně důležitý pojem "dobrá pověst" jako nedílnou součást skutečného úspěchu) si tedy já osobně představuji něco úúúúúúúúúplně jiného. A tomu, kdo toho dosáhne, tomu já jsem schopen v dobrém slova smyslu závidět. :-))

Radek Ondrášík
2. dubna • 10:16

Úspěch a dobrá pověst je něco naprosto odlišného, co bych vždy přímo nespojoval. samozřejmě, že je to pro mnohé důležité, ale ne vždy.A mohu se nyní zeptat já vás? Jaký prodejce vozů (bazar) je musterem slušnosti, korektnosti a férovosti? Alespon jeden bych rád poznal.

Jogurt
2. dubna • 10:24

Aha, takže úspěch nemá s dobrou pověstí nic společného. No to ovšem vysvětluje vše....
V tom se nepochybně neshodneme. Já si totiž nemyslím, že úspěch spočívá ve schopnosti vydělat peníze nebo vydělat peníze a být mediálně známý. Pak by totiž úspěšný byl například pachatel bankovní loupeže...A o mém pohledu na slušný autobazar jsem už napsal. Řada soukromých autobazarů. Většina autobazarů u značkových prodejců. Pochybuji, že by například dealer Mercedesu, Audi, ..... pozměnil u vykoupeného vozu historii (a případně ukradl servisní knížku).

MadMack
2. dubna • 12:25

Jogurt a autorizovane bazary : Tady jste pravdepodobne duverivy - vim napriklad o autorizovanem autosalonu, kde koupi novy vuz, chvili se s nim jezdi ovsem s vytazenou pojistkou k jedne veci ( a diky ni tachometr nenacita kilometry ), s touto predvadeckou se najede tak 1500 - 2000 km, pak se umyje a vycisti, postavi na showroom a proda jako funglovka. Nechci zde psat prilis podrobnosti, ale je to tak.

bohous
2. dubna • 17:08

Znám velký Pražský autosalon který to dělával systematicky. Výsledkem byla nižší poruchovost u takto zajetých vozů :-) Prasárna, ale se zajímavým výsledkem.

lunochod
2. dubna • 3:02

Protože jinak bys na to nekliknul. Redaktoři taky musí být z něčeho živi

Doporučujeme

Články odjinud