Spousta karbonu pro McLaren 675LT Spider od speciální divize MSO

Už samotný McLaren 675LT Spider je se svojí limitovanou sérií pěti set kusů velmi vzácným zbožím. Tovární divize McLaren Special Operations ale představuje ještě exkluzivnější zboží určené skutečně jen pro ty nejmajetnější obyvatele naší planety.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cenu automobilka neuvádí, ale to už je v tento moment asi stejně jedno - všech 25 kusů už má dávno své majitele

Právě oni svými dotazy na ještě speciálnější model přinutili McLaren, aby vyrobil dalších 25 kusů, které budou skutečně výjimečné. Oproti klasickému provedení má limitovaná edice o 40 % více karbonových dílů, což jinými slovy znamená, že z karbonu je tu téměř vše, od střechy, A-sloupků, kapoty a spoilerů po víčko palivové nádrže.

Ojetiny | Retro | Sportovní auta | Fascinace | McLaren

Chtěli byste McLaren F1 s nájezdem pouze 4500 km? Jeden je k mání

V útrobách se ukrývá přeplňovaný vidlicový osmiválec, který produkuje nezměněných 496 kW (675 koní) při 7100 otáčkách a točivý moment 700 Nm v rozmezí 5000 až 6500 ot./min. S tím zvládne karbonový McLaren 675LT Spider akcelerovat z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a rozjede se až na 326 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků