Sportovní kupé Dacia? Zřejmě již brzy (první foto)

13 komentářů

Zelí
9. února • 19:48

Nevěšel bych hlavu. Chce to počkat nějakých třicet-čtyřicet let. Stačí se podívat co se vyvinulo z původních šrotkár porsche. Taková 911 je myslím dobrý sporťák. Chce to počkat kam se to vyvine.

Lubos
6. února • 18:00

Podle předního nebo zadního světla nebo kola nemůžu posoudit jestli se mi líbí nebo ne.
Je to přesně jako před X.lety představovali Škodu Favorit.Taky půl roku napřed ukázali přední světlomet a dělali s tím velké tajnosti.

Nimra
6. února • 14:01

Nu jestli to dostanou do výroby, tak mám pocit, že trošku ujedou škodovce. A docela mne to (ač nejezdím škodovkou) i mrzí, přece jen škodovka má větší tradici s výrobou sportovních vozů (Popular Monte Carlo, Felicia, 110 MBX, 110 R, Rapid) s karoserií kupé a dosud na ni díky přistřihávání křídel ze strany koncernu nemohla navázat (Tudor a Joyster putovaly rovnou do firemního muzea). A Octavii a Fabii RS za sportovní aurta nepovažuju (snad jen za nadupanější verze běžných aut).

Radek Ondrášík
6. února • 15:27

Takže, pokud by přišla ORS ve verzi kupé, tak to sportovní auto bude, ale když to bude sedan, tak to sportovní auto nebude? Co se na té sportovni změni jinou karosérii? Audi RS4 vs. Peugeot 407 Coupé, co je sportovnější, resp. sportovní?

Franta
7. února • 16:26

porťák je auto pro řidiče pro pocit z jízdy, ne nutnost pro rodinu. Sportovní vůz by se musel umět řídit , ne že ho zvládne kupa elektroniky která pohlídat jakoukoliv cvičenou opici co umí šlapat na pedály a točit volantem. Sporťák je nepohodlný spartánský.Tedy ne OC kupé by nebyla sporťák , protože by nedokázali slevit z výbavy rodinných aut, vzniklo by jen jedno z mnoho barokních přeplácaných kupé pro důchodce a šampóny.Typněte si proč je v autobazarech je hlad po „starých“ sporťácích, ne díky poptávce nejsou levné , nemají dobrou spotřebu, nechání se na ně dobře díly, ale jste rád že sou. Protože sportovní vozy se prakticky nedělají , je to moc malý segment trhu .

gugu
7. února • 1:21

407 Coupé, samozřejmě :-) Tady jde o uhlazené linie kupátka, pastvu pro oko a tak trochu nepraktičnost - sprťák s batohem(=kufrem), kam se dá naložit pytle cementu, to prostě není ono...

Mulder
6. února • 9:54

Ze by se konecne vratil na svet levny a jednoduchy sportak? huraaaa 3x hura :)

Jig.
6. února • 9:57

no to bude mazec "supersport" se švihadlama :o))))

Honza
6. února • 12:36

Jako Ferrari Enzo :D?

mates
6. února • 8:11

mno nic proti, ale kdyby se radsi tahle znacka vic zamerila na kvalitu provedeni a svuj puvodni zamer, tj. levne a jednoduche produkty.... ale dnes asi jedine co je stale financne zajimave je MCV v plne palbe za 300, Sandero v plne uz je predrazene a cenove se srovnalo s konkurenci, je sice nepatrne vetsi ale kvalitou provedeni, motoru, karoserie a podvozku autum ve stejne kategorii uz nestaci.... takze s cenou dolu o 20-30 tisic a mozna se to zase zacne prodavat, ceny se za rok vyrazne zmenily ale u Dacie to moc nepochopili s vyjimkou MCV...

miso 
6. února • 9:44

nj Sandero predavaju v minimalnej bez posilnovaca riadenia . To si nedovoli ani skodovka :-D

crane
8. února • 2:39

sorry, ale fabka je oproti sanderu nechutna kopa srotu.

Lukas
6. února • 13:09

to sice ne, jenže škodofka ještě nedávno nabízela Škodu Fabii Junior ve větší social edici než je Daci Sandero........ a Sandero stojí 179900, Junior stál přes dvě kila.

Doporučujeme

Články odjinud