Sportovní kupé Dacia? Zřejmě již brzy (první foto)

Značku Dacia v podstatě docela nedávno vzkřísila automobilka Renault za účelem nabídnutí cenově dostupného a prostého vozu nenáročným zákazníkům. Zatímco první hromadně vyráběným a prodávaným kouskem se stal Logan, vloni se k jeho faceliftované verzi přidal i nový hatchback nesoucí název Sandero. U nabídky jednoho hatbacku, sedanu a kombi, to však zřejmě nekončí, rumunská automobilka ve svém stánku v Ženevě odhalí koncept sportovního kupé, o jehož podobě můžeme představu získat z prvních předčasně vypuštěných fotografii.

O novince toho však bohužel nic nevíme, současná podoba této studie ovšem naznačuje, že od výroby sportovního a zřejmě opět velice cenově dostupného modelu není Dacia až tak daleko. A cílovou skupinou se zřejmě stanou mladí začínající řidiči, kteří ocení nižší pořizovací cenu a zároveň dokážou oželet, že značka nemá v našich končinách až takový image...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Nový koncept sportovního kupé Dacia
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků