Sportovní Infiniti možná dostanou motory AMG

Tato úvaha zatím může vypadat jako nepříliš pravděpodobná, ovšem i to by mohl být důsledek spolupráce, na níž se právě dohodla vedení firem Daimler a Nissan. Konstruktéři Nissanu uvažují o adaptaci techniky AMG pro své vozy, ale také o zástavbě celých motorů do svých vozů Infiniti s úmyslem zvýšit prestiž svých nových luxusních modelů. Je tedy opravdu možné, že si brzy při pohledu pod kapotu Infiniti všimneme nápisu Powered by AMG.

Je to lákavé řešení, ale zřejmě by vedlo k omezení vlastních konstruktérských aktivit Nissanu. Konkrétně se hovoří o novém vidlicovém šestiválci s objemem 3,5 l a přeplňováním, který by u AMG naladili na nějakých 406 koní (298 kW) a nahradili jím stávající jednotku 3,7 l ve vozech Infiniti G IPL. Dalším v řadě by se mohl stát nový osmiválec AMG instalovaný do sedanů řady M v provedení IPL, jenž si brousí zuby na BMW M5. S cenou se přiblíží hranici 70 000 eur, což je zhruba tolik, co stojí Jaguar XFR, ale zároveň méně, než zač pořídíte Mercedes-Benz E63 AMG osazený stejným motorem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G Coupe IPL by kola mohl brzy roztáčet motor AMG

 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků