Tato úvaha zatím může vypadat jako nepříliš pravděpodobná, ovšem i to by mohl být důsledek spolupráce, na níž se právě dohodla vedení firem Daimler a Nissan. Konstruktéři Nissanu uvažují o adaptaci techniky AMG pro své vozy, ale také o zástavbě celých motorů do svých vozů Infiniti s úmyslem zvýšit prestiž svých nových luxusních modelů. Je tedy opravdu možné, že si brzy při pohledu pod kapotu Infiniti všimneme nápisu Powered by AMG.
Je to lákavé řešení, ale zřejmě by vedlo k omezení vlastních konstruktérských aktivit Nissanu. Konkrétně se hovoří o novém vidlicovém šestiválci s objemem 3,5 l a přeplňováním, který by u AMG naladili na nějakých 406 koní (298 kW) a nahradili jím stávající jednotku 3,7 l ve vozech Infiniti G IPL. Dalším v řadě by se mohl stát nový osmiválec AMG instalovaný do sedanů řady M v provedení IPL, jenž si brousí zuby na BMW M5. S cenou se přiblíží hranici 70 000 eur, což je zhruba tolik, co stojí Jaguar XFR, ale zároveň méně, než zač pořídíte Mercedes-Benz E63 AMG osazený stejným motorem.
Infiniti G Coupe IPL by kola mohl brzy roztáčet motor AMG
Infiniti založil v roce 1989 japonský Nissan jako svou luxusní značku po vzoru Toyoty a jejího Lexusu. Nissan se s Infiniti zaměřil na americký trh, do Evropy přišel až v roce 2008. V domácím Japonsku značku nevyužívá.
Infiniti Q60 • Infiniti QX50 • Infiniti QX • Infiniti QX30