Do pěti let by měla dorazit produkční verze slibovaného dostupného sporťáku s pohonem zadních kol automobilky Kia. Inspiraci hledejme v konceptech, například v modelu Stinger GT4, ale Kia použije moderní designový jazyk, aby bylo na první pohled poznat, že je to Kia.
Model musí být globální a musí mít širší dosah na potenciální klientelu, aspoň to tedy tvrdil britskému Autocaru šéf značky Kia na britském trhu Paul Philpott. Cílem sportovního GT je pozvednout image značky. I když se nebude prodávat po stovkách tisíc kusů, má také lákat ke značce zákazníky hledající emoce, kteří si nekoupí nutně tento sportovní model.
Novinka dostane do názvu písmenka GT a stane se třetím „sportovním“ autem v nabídce. Nad Cee'dem GT bude Optima GT a pak právě zadokolka. Půjde určitě o čtyřmístné dvoudveřové kupé, sedan ve stylu Mercedesu CLS to pravděpodobně nebude.
Celý projekt sporťáku je zatím ve fázi příprav. Zákazníci ho evidentně chtějí, ale Kia určitě ví, že po počátečním zájmu může odbyt opadnout, jako se to stalo v případě kupé Toyota GT86/Subaru BRZ. Každý projekt si na sebe musí vydělat, takže se dá očekávat použití existujících podvozkových skupin a platformy, například ze sedanu Hyundai Genesis.