Sportovní elektrický crossover Audi se začne vyrábět za tři roky

Audi veze do Frankfurtu koncept sportovního crossoveru s čistě elektrickým pohonem. Vůz se jmenuje e-tron quattro a jak bylo dnes oznámeno, do sériové výroby by se měl dostat v roce 2018. Dojezd nabídne více než dostatečný.

SUV | Elektromobily | Frankfurt 2015 | Paparazzi | Audi

Elektrické SUV Audi Q6 prozrazeno před premiérou ve Frankfurtu

Studie nového crossoveru je od začátku konstruovaná jako elektromobil, přičemž délka vozu přesně zapadá mezi Audi Q5 a Audi Q7. Automobilka se chlubí vytříbenou aerodynamikou, kterou dokazuje součinitelem odporu vzduchu 0,25.

Baterie jsou lithium-iontové a jsou uloženy mezi nápravami v prostoru pod interiérem. Vůz využívá tři elektromotory, kdy jeden pohání přední nápravu a dva pak nezávisle každé kolo na zadní nápravě. Jak už bylo zmíněno dříve, dojezd na jedno nabití by se měl dostat přes 500 kilometrů.

Tuning | SUV | Audi

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

Kromě elektrického crossoveru jako takového tento koncept velmi pravděpodobně naznačí také podobu dalšího z řady automobilů kategorie kombinující prvky SUV a kupé, kterou zviditelnilo BMW X6. Na rozdíl od BMW a Mercedesu totiž Audi pořád v tomto segmentu žádného zástupce nemá. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků