Sportec SP560: poladěný sedan Porsche Panamera

Švýcarská společnost Sportec představila sadu úprav pro zatím dosti populární sedan Porsche Panamera. Její model SP560 vychází z osmiválce s dvojitým přeplňováním a nejvyšší výkon nyní činí 560 britských koní neboli 412 kW a točivý moment vrcholí hodnotou 790 Nm.

Díky drobným úpravám pohonné jednotky zrychlí Sportec SP560 z klidu na 100 km/h za 3,8 s a dosáhne rychlosti 315 km/h. Konstruktéři opatřili řízení podvozku jednotkou ESC, jež při použití standardního vzduchového pérování snižuje světlost podvozku a umožňuje jeho širší regulaci. O kontakt s vozovkou se starají dvaadvacetipalcové lité ráfky nazouvající pneumatiky Continental, o náležité zpomalení se pak v případě nutnosti zasadí odvrtávané kotouče s šestipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými vzadu. Za příplatek se dodává speciální nerezová výfuková soustava s nově odladěným zvukem.

Značka Sportec slibuje, že další varianty vylepšení vzhledu a motoru mají brzy následovat.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Sportec SP560
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků