Sportec Porsche 911 Turbo SPR1: je libo 858 koní?

Švýcarská společnost Sportec zveřejnila první informace o svém nejnovějším projektu na bázi Porsche 911 Turbo těsně před letošním ženevským autosalonem, ale teprve nyní známe podrobnosti. Sportec připravil sadu úprav pod označením SPR1 T80, jež značí výrazné navýšení výkonu až na enormních 858 koní (631 kW) a točivého momentu na 880 Nm. Díky pohotovostní hmotnosti snížené na 1 345 kg tento vůz dosahuje poměru 572 koní na tunu, což je výrazně lepší výsledek než u Bugatti Veyron. Za výkonovým boomem stojí motor opatřený díly z titanových slitin (např. ojnice), novými dmychadly, výfukem či závodní spojkou, Sportec SPR1 T80 se vyznačuje také aktivním pérováním a kovanými ráfky. Brzdové třmeny jsou vpředu osmi a vzadu šestipístkové, kotouče jsou vyrobeny z keramických materiálů.

„Stovku“ tento Sportec pokoří již za 3,0 s a tachometr překročí hranici 300 km/h za pouhých 18,9 s, na italském okruhu Nardo vůz dosáhl nejvyšší rychlosti 380 km/h. Sportec plánuje vyrobit pouhou desítku těchto exkluzivních strojů. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Sportec Porsche 911 Turbo SPR1
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek