Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Francouzská značka připravuje svůj velkolepý návrat. Teď nám zatím nabízí první oficiální video modelu A120.

Podle dostupných informací má mít sériově vyráběný model motor umístěn uprostřed a pohon zadních kol. Konkrétně by se pod kapotou měl skrývat 1,8litrový čtyřválec

Slavnostní premiéru by měla novinka zažit příští rok. 

Výkon by se podle dohadů měl pohybovat kolem 186 kW. Mluví se také o ještě silnější verzi, která by mohla mít výkon až 224 kW. Akceleraci z nuly na sto by pak vůz mohl zvládnout za 4,5 vteřiny. 

Tajné | SUV | Sportovní auta | Renault | Nissan

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Premiérová edice bude limitována 1 955 kusy. Toto číslo není vybrané náhodně, označuje rok vzniku automobilky. Zájemci o vůz musí složit zálohu přibližně 54 000 korun. Celková cena automobilu se šplhá téměř k milionu a půl. 

Francouzskou automobilku vyrábějící závodní a sportovní vozy založil v roce 1955 závodník Jean Rédélé. V roce 1973 koupila značku Alpine další automobilka z Francie - Renault. Produkce skončila v roce 1995. Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků